מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צמיחה הפוכהמאור ז08/10/2012
אני בחור... כרגע יש לי שיער קצר
היה לי בעברי ארוך, ונראה שלהאריך זה סיפור. אפילו להאריך במעט.
יש לי צמיחה הפוכה בפוני וגם באיזור שבחלק האחורי של הראש.
האם יש טיפולים לצמיחה הפוכה? אשמח לפרטים, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמיחה הפוכה - תגובה
זאב לוין09/10/2012אין פיתרון לצמיחה הפוכה זה משהו שנולדים איתו .
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלונדמוריה08/10/2012
שלום,
השיער שלי שטני טבעי. לפני כחודש עשיתי גוונים.
ואני לא כל כך מרוצה.
האם ניתן לצבוע את השיער כולו לבלונד על הגוונים? או שזה בעייתי וצריך לעבור דרך כלשהי?
תודה
מוריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מוריה
אבי08/10/2012האמת טיפה קשה לענות על השאלה הזאת מבלי לראות את השיער,
התשובה הכי קלה זה, להגיד: אכן כן לעשות את כל השיער גוונים.
אבל זה לא ממש ככה, לא ממומלץ מכיוון חומר הבהרה מיבש את השיער.
אמרת שהשיער שלך שטני טבעי ?!!? מבלי לראות זה טיפה קשה להגיד
אם השיער בדרגת שטני בהיר, ניתן לעשות זאת גם עם צבע, ללא חומר הבהרה על כל השיער, (שוב זה רק השארה אם השיער מספיק בהיר, וכמובן לא צבוע חוץ מהגוונים שעשית), ולכאן ניכנסת עוד שאלה, מה הכמות הגוונים שעשית ?
בגדול התשובה: אם יש לך כמות גוונים קטנה + והשיער שלך שטני בהיר ולא צבוע ניתן לעשות זאת עם צבע.
ואם ההפך ניתן לעשות זאת עם חומר הבהרה , אבל לא מומלץ .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונד - תגובה
זאב לוין09/10/2012אפשרי לבצע צביעת שיער לבלונד רק אני ממליץ את זה לבצע אך ורק במספרה כדי להגיע לגוון הרצוי
זאב לוין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה להיות בלונדינית...טלי08/10/2012
היי, כבר שנים שיש לי גוונים בלונדיניים על השיער הטבעי שלי, שהוא שטני. לפני כחודש רציתי שינוי לצבוע את כל השיער לבלונד פלטין, במספרה אכן בוצע השינוי אך הגוון הפך להיות ג׳ינג׳י׳ עם גוונים בלונדיניים , התאכזבתי למרות שנאמר לי כי זהו תהליך ארוך. לפני כשבוע קניתי צבע לשיער לצביעה בבית של לרויאל - בלונד פלטין, אך הגוון נשאר כמעט אותו הדבר, אדמוני אך עם החפיפות טיפה התבהר. מה עושים כדי לקבל בלונד ״נקי״ בלי פיגמנט אדום, ומה יקרה עם צביעת השורש בכל חודש האם גם הוא יהיה כתום בכל פעם מחדש? תודה מראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה להיות בלונדינית... - תגובה
זאב לוין14/10/2012היום יש אפשרות לבצע תהליך הבהרה מהשורש בחומרי הבהרה עדינים , ורק אז את יכולה לקבל שיער בלונד נקי מכתום
זאב לוין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתשני08/10/2012
היי, אני בת 16 ועברתי לא מזמן החלקה יפנית, הספר אמר לי לפני שביצע את ההחלקה שהוא לא יהיה חלק ב100% כי השיער שלי עקשן מאוד (היה לי שיער מאוד מאוד מאוד מתולתל ונפוח)
לאחר שעברתי את ההחלקה הוא באמת לא חלק במאת האחוזים, יש מעט גלים וזה די מבאס, הוא ספר שבא הביייתה ועשיתי אצלו בגלל שאמא שלי שמעה עליו המלצות מחברות (לחברות זה יצא חלק 100%)
אז רציתי לשאול, האם זה נכון שאם יש לי שיער מאוד בעייתי החלקה לא יכולה לצאת טובה במאה אחוז?
או שזה תלוי בספר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
זאב לוין14/10/2012שאלה קשה ,בלי לראות את השיער קשה לי מאוד להגיד בודעות איזה בעיה ,אבל במקרים נדירים בהחלט יש סוגי שיער שהם קשים מאוד לטיפול החלקות.
זאב לוין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירה ושיער יבש לאחר לידהאדווה07/10/2012
שלום רב
אני 3 וחצי חודשים לאחר לידה ויש לי נשירה מאסיבית...
השיער גם יבש ונראה חלש
מה ניתן לעשות?
גם העליתי שאלה בנוגע להחלקה -
איזה כדאי לבצע ?
(שיער גלי עם גוונים עד השכמות)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירה ושיער יבש לאחר לידה - תגובה
זאב לוין14/10/2012יש כמה סוגים של החלקות לפני שנמליץ לך על החלקה אני צריך לראות את שיערך.
בנוגע לנשירה אני ממליץ על שמפו BALNCE SKALP
+ טוניק נגד נשירה של WELLA SP הנמכר במספרות
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר החלקת קראטיןשרוני06/10/2012
עשיתי לפני 4 חודשים החלקת קראטין. הספרית שיקרה במצח נחושה.. סיפרה שההחלקה תשאיר את השיער רך כמשי למשך שנה, כעבור שנה יש להגיע ולחזור על הפעולה.
חודשיים לאחר הטיפול היקר (מאוד מאוד) השיער חזר להיות יבש והפעם, כפליים ממה שהיה לפני. אני רגישה מרומה ומתחרטת שבזבזתי 1,500 ש"ח לחודשיים של שיער רך.
ולעניינו... קניתי אצלה שמפו ומסכת קראטין מיוחדות ללא מלחים לאחר החלקת קראטין. המסכה כבר מסתיימת, האם אני צריכה להמשיך עם תמרוקים מיוחדים לקראטין? או שיכולה לעבור לשמפו/ מסיכה רגילים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי, למה אתם מתעלמים מהשאלה שלי?
שרוני09/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר החלקת קראטין - תגובה
ארז שרביט10/10/2012הי שרוני,
קראטין זו בד"כ מסיכה ולא החלקה, את יכולה לעבור לשמפו ומסיכה רגילים. בהחלקת קראטין יש חומר שנקרא פורמלין, אני לא ממליץ עליו כי בינתיים משרד הבריאות לא ממליץ עליו.
תעברי הלאה, חבל על הכאב והכעס.
אם את רוצה חומרים איכותיים לטיפול בשיער, אני ממליץ על מוצרי קרסטאס- הם יקרים, אבל עולים הרבה פחות מ 1500 ש"ח, אבל יעתנו מענה מקצועי ומעולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
שרוני11/10/2012בחברת קראסט, על איזה שמפו ומסיכה תמליץ לשיער יבש וקצוות מפוצלים? איפה ניתן לרכוש אותם? האם הם נמכרים אונליין?
(אני מאיזור חיפה)
והמון תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! - תגובה
ארז שרביט15/10/2012הי שרוני, את יכולה למצוא בסניף החיפאי שלנו במספרת ארז שרביט ואבי כהן, מרכז קסטרא בחיפה.
אני ממליץ על סדרת בנסטיין מספר 2, ומסיכת מסקנטאנס לריכוך, ברק ומגע נעים
שיהיה יום מקסים.
כשתגיעי תגידי שהגעת בעקבות המלצה של ארז בפורטל beok* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר החלקת קראטין - תגובה
זאב לוין14/10/2012צער לשמוע שעדין יש בענף שלנו רמאים מסוג כזה ...
את בהטלחת לא חיבת להשתמש באותו סידרה של מוצרים את יכולה להשתמש בכול שמפו ומסכה מומלץ מקצועי,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער נושר, יבש ונקרע בסירוקסימה06/10/2012
שלום, יש לי שיער מתולתל טבעי ותמיד היה נראה יפה. בשנים האחרונות אני סובלת מנשירת שיער חזקה אך מכיוון שאני שומעת שלכולם יש נשירת שיער חשבתי שאולי זה טבעי. אני בת 50 וצובעת את השיער מדי 2-3 חודשים. כמעט ולא עושה פאנים, כמו שאמרתי מתולתל. לאחרונה השיער נראה לא טוב, מתייבש מאוד, נקרע ממש בסירוק, מכיוון שהוא דליל מאוד הוא מתעופף לי עם הרוח ונח על הראש לפי כיווני הרוח. בקיצור נראה "לא משהו"! בדיקת B12 בנורמה. יש איזשהו טיפול שאני יכולה לעשות שיעזור לי? אולי משהו טבעי כמו שמן זית או תרופות סבתא? תודה סימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה
סימה06/10/2012ואם לא "תרופת סבתא" אולי איזה תכשיר שכדאי שאתחיל להשתמש בו ויעזור לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת גוון אדמוני מהשיער שאלה לארזמיכל מחיפה06/10/2012
ארז שלום
יש לי שיער חום ונאמר לי ע"י מעצב שיער שבסיס הוא עם גוון טיפה של אדום.
אני מנסה להוריד את הגוון האדמוני על ידי צביעת השיער בצבע חום יותר כהה אך זה לא עוזר עדיין הגוון נשאר. כמו כן, לאחר שבועיים מיום הצביעה הגוון מתבהר לסוג של דבש/גינגי.
מה עליי לעשות כדי להעלים את הגוון האדום ??
שמעתי על ערבוב גוון אפור בצבע או על ידי הסרת צבע.
אשמח לתשובתך
חג שמח
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת גוון אדמוני מהשיער שאלה לארז - תגובה
ארז שרביט15/10/2012היי,
לפי התיאור שלך הגוון האדום יוצא מספר ימים לאחר צביעה.
גוונים שיכולים לנטרל את הגוון האדמדם הם אפור וירוק (נגיעה של ירוק).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ על ביצוע החלקה - איזה סוגאדווה06/10/2012
שלום רב. יש לי שיער עד השכמות, גלי, עם גוונים.
לאחרונה מעט יבש (3 חודשים לאחר לידה)..
אני מעוניינת לעשות החלקה - שתשאיר אותי עם שיער חלק באמת...
רציתי לברר איזו כדאי לעשות ואם יש המלצות אצל מי (אני גרה בראשון לציון)
וכמה זמן מחזיקה מעמד ההחלקה?
עוד נקודה שכדאי לציין שאני שוחה בערך 2-3 בשבוע בבריכה עם כלור,
האם זה מונע או יכול להזיק להחלקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ על ביצוע החלקה - איזה סוג - תגובה
ארז שרביט15/10/2012הי אדווה,
השחייה בבריכה עם הכלור- היא למעשה טבילת השיער במים עם חומר כימי, מה שבאמת עלול לפגוע בהחלקה.
כדי לטפל בשיער היבש אני ממליץ לעבור לסדרת קרסטאס בנסטיין מספר 2, פלוס מסקנטס, מדובר בשמפו ומסיכה, איכותיים מאוד ומוכחים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער מתולתל יבש מאוד - טיפול מומלץאורטל05/10/2012
שלום רב,
שמי אורטל ויש לי שיער מתולתל יבש ומקורזל מאוד, יש לי גם גוונים בשיער מה שמוסיף לשיער להיות יבש ופגום.
אני מאוד מתלבטת אם לעשות החלקה ברזילאית כי הבנתי שהיא מכילה חומר מסוכן אבל גם הבנתי שלגוונים ולשיער כמו שלי לא מתאים החלקה יפנית . קודם כל האם זה נכון?
והשאלה שלי היא איזה טיפול עליי לעשות לשיער שלי שיהיה בריא יותר ולא יבש? ואם עליי לעשות החלקה איזו או בכלל ללכת על טיפול אחר...
תודה מראש,
אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער מתולתל יבש מאוד - טיפול מומלץ - תגובה
ארז שרביט15/10/2012הי אורטל.
לא לעשות החלקה על גוונים לעולם!
החיבור בין החומרים הכימיים של שני התהליכים מותיר שיער שבור, קרוע ממש והרוס.
אם השיער שלך סובל מיובש, השתמשי במוצרים איכותיים ותרגישי שינוי מיידי. אני ממליץ על קרסטאס. אמנם יקרים מהממוצע, אבל מעולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער מתולתל יבש מאוד - טיפול מומלץ - תגובה
זאב לוין15/10/2012החלקה ברזילאית היא באמת מסוכנת ולא מומלצץ אבל היא באמת משקמת את השיער לתקופה של שלושה חודשים
לגבי טיפול אחר אי אפשר להמליץ לך את הטיפול הנכון בלי לראות את שיערך
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה חשובה בנושא
אורטל15/10/2012היי,
למה בעצם החלקה ברזילאית נחשבת למסוכנת וללא מומלצת בייחוד לגוונים?
יש המון מספרות שהייתי, שכן הספרים ממליצים על החלקה ברזילאית כי היא יותר טיפולית ויכולה לשקם את שיערי בייחוד בגלל היובש שלו. והם ציינו שגם על גוונים אפשר לעשות החלקה ברזילאית ואפילו מומלץ...
לא כל כך הבנתי למה יש המון ספרים שאומרים שכן וכעת נאמר שלא מומלץ, למה בעצם? אני קצת מבולבלת בנושא אשמח לדעת יותר בעניין החלקה ברזילאית...
ואם לא החלקה איזה טיפול אוכל לעשות אם השיער שלי ייבש ומקורזל?
למשל פתיחת תלתלים או רק שימוש במסכות?
זקוקה לעזרה מקצועית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכה כתחליף למרכךספיר04/10/2012
שלום
יש לי מספר שאלות:
1. האם ניתן להשתמש במסכה במקום מרכך? יש לי שיער יבש
2. האם ניתן להשתמש במסכה כל יום? (כתחליף למרכך..)
3. כמה זמן לחכות עם המסכה על השער?
4. זה בסדר לחפוף כל יום?
5. אילו מוצרי שיער אסור שיגעו בקרקפת?
6. איזה מוצר ימנע מהשיער להתנפח,להיות יבש וגם למנוע חשמל סטטי? ספריי כלשהו?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ספיר-
נינה04/10/2012עדיף ורצוי להשתמש במסכה במקום מרכך, אבל במסכה באמת טובה ואיכותית ולא אלו הנמכרים בפארמים, אין שום בעיה לשים כל יום מסכה , אפשר לשים מסכה עד 20 ד' לא יותר, היום אין בעיה לחפוף כל יום את השיער , יש שמפואים טובים ואיכותיים שאפשר לחפוף כל יום, כתבת שהשיער שלך יבש אז כדאי לך את השמפו של קרסטס בן סטין 2 , והשמפו כמעט ללא מלחים שהוא מעולה לחפיפה יום יומית, עדיף לא לשים מרכך או מסכה בשורשים כי בעתיד יכול להיות נשירה קלה בעקבות כך.. שימי את המסכה ס"מ אחרי השורש עד לקצוות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכת לוריאל?שני02/10/2012
מה אתה חושב על מסכה אמפולות ושמפו של לוריאל "פורס וקטור" האם זה מספיק חזק לשיער שבור וחלש ברמה קשה או מה שהמלצת הכי טוב מבחינתך כי כבר ניסיתי הרבה טיפולים ואמליצו לי גם על פורס פקטור מה דעתך????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שני-
נינה03/10/2012הטיפול הכי טוב לשיער שבור, ולתוצאות מעולות ומיידיות כבר בטיפול הראשון זה רק המוצרים של קרסטס ליגה אחת מעל כולם!!! קרסטס היא מבית לוריאל, את צריכה שמפו של קרסטס -בן דה פורס ומסכה של קרסטס אייג' ריצ'ארג... המוצרים מסייעים בהגנה ושיקום לשיער שבור וחלש. וכמובן שמומלץ לשים אמפולה לפחות אחת ל-3 שבועות. תקני רק קרסטס חבל על הכסף למוצרים אחרים שלא משפיעים ונותנים תוצאות מעולות כמו קרסטס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בשיערר02/10/2012
שלום,
לאחרונה עשיתי גוונים וצבע. השיער הפך יבש מאוד ועם קצוות מפוצלים.
ברצוני לציין שלפני צביעה זו לא צבעתי את השיער במשך שש שנים ולכן רוב השיער היה "חדש", האם יתכן שבפעם אחת השיער כה יבש?
מה אפשר לעשות כדי שיהיה פחות יבש? שמעתי שלחברת קרסטס יש מוצר שנקרא כרונולוגיסט, האם אכן מומלץ בהתחשב במחירו היקר? כמה פעמים ניתן להשתמש בו (שיערי ארוך)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בשיער - תגובה
זאב לוין02/10/2012צבע וגוונים כן פוגעיםן בשיער באופן יחסי,אני ממליץ להשתמש במסכת לחות או רפאר + שמפו של WELLA SP והתחושה של שיער יבש תעבור לאחר כמה חפיפות.
זאב לוין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ר04/10/2012תודה
מה שם המסיכה (לא הבנתי..) ושל איזה חברה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכה לשיער יבש-
נינה04/10/2012רק של קרסטס , המסכה הכי מעולה והתוצאות מיידיות היובש יפסק !!! והשיער יהיה מבריק, רך כמשי ובריא יותר , תקני את קרסטס נוטריטיב , ולהשלמת התוצאה תחפפי בבן סטין 2 המיועד לשיער יבש מאוד..של קרסטס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חברה לצבעי שיער מומלצתליהי02/10/2012
איזו חברה לצבעי שיער מקצועיים /ביתיים מומלצת לצביעה בגוונים הבהירים
לדוגמא בוולה הם חזקים עם האדומים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חברה לצבעי שיער מומלצת - תגובה
זאב לוין02/10/2012אין צבע מקצועי שהוא ביתי.
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנת את השאלה אני מחדדת
ליהי03/10/2012התכוונתי להמלצה לצבע מקצועי בנפרד וצבע ביתי בנפרד,כדי להעדיף מספרה זו או אחרת כי כל אחת כפי שידוע לך משתמשת בצבע של חברה אחרת ואם אחליט לצבוע בבית אז איזה חברה כדאי ושוב לגוונים הבהירים?? תודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שבור ברמות קשותשני01/10/2012
היה לי שיער מאוד מלא וארוך כתוצאה משימוש במחליק הוא נחתך ונהרס לי ואני סובלת מקצוות מפוצלים בצורה איומה .. השיער יתקצר לי וניהיה דליל מאוד .. אפסקתי עם המחליק ישתמשתי בכל מיני תכשירים וכלום פשוט לא עוזר! השיער לא אורך לי ורק מיתקצר הוא הוא נושר לי ונשבר בלי סוף ככל שהזמן עובר זה רק מדרדר
זה כבר מעל שנה ככה ואני פשוט מתחרפנת מה לדעתך יכול לטפל לי בשעיר החלש והשבור בצורה הכי טובה שיש (חוץ מלהסתפר שזה כבר עשיתי ) תודה......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער שבור ברמות קשות - תגובה
זאב לוין02/10/2012את צריכה להתעזר בהרבה סבלנות עד שיערך יתארך ,ממליץ להשתמש במסכה ושמפו REPER WELLA SP המכילים קרטין ופרוטאין לבניה של השיער מבפנים.
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


