מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צבע לשיערלאחר החלקה יפניתגילה23/11/2012
לפני שבוע עשיתי החלקה יפנית, השיער יבש, נראה כמו קש וללא חיות (מזכיר את ההחלקות של שנות ה70) בנוסף וכתוצאה מההחלקה השיער הובהר והשורש ממש כתום עם שורשים כהים בקיצור ניראה מוזנח לגמרי. בדרך כלל אני צובעת שיער באופן קבוע מידי שבועיים שלושה כיוון שצומחים לי שורשים בקצב מהיר. עכשיו אני בטראומה ועם זאת חייבת לשבוע את השיער שיראה עם קצת חיות ולא מוזנח. האם אני יכולה לצבוע את השיער עכשיו אני חוששת מנזק נוסף.? הצבע שאני צובעת בדרך כלל הוא בלונד אפרפר עם בסיס ו6% .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיערלאחר החלקה יפנית - תגובה
אלירן הרוש25/11/2012אני ממליץ לצבוע אחרי שבועים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פןאסנת20/11/2012
אני רוצה לקנות פן (עד עכשיו הייתי עושה פנים במספרה). יש לי שיער מלא ועבה.
איזה פן כדאי לי לקנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שיער שביר וחלשסלאם19/11/2012
שלום ,
לפני כחודש עברתי החלקה ברזילאית האמורה לשקם את השיער ולהעניק לו מראה בריא אבל מאז השיער שלי נהיה חלש מאוד שביר אפילו מסירוק קל , לפני כשבוע התחלתי להשתמש בתכשירי שסיידו מסיכה ושמפו אך ללא שום שיפור , אני נורא בלחץ האם המצב בלתי הפיך , האם אפנה למספרה ואבקש שיעשו לי עוד פעם את ההחלקה הזו כי אמורה לשקם את השיער , מה ניתן לעשות במקרה כזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נא התייחסות ...
סלאם21/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער שביר וחלש - תגובה
אלירן הרוש25/11/2012הי החלקה ברזילאית אינה מושרת על ידי משרד הבריאות !!
החלקה ברזילאית עושה מעטפת על השיערה ובשבוע הרשון זה נירא בסדר אבל אחרי זה השיער נירא במצב שביר וחסר ברק!
אני היתי ממליץ לך להגיע ליעוץ במספרה טובה כדי לדעת מה לעשות!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוון כתום !!!סיון18/11/2012
היי...
השיער הטבעי שלי בגוון חום כהה עם פיגמנט אדום עקשן ביותר. אני צובעת באופן קבוע מזה שנים, והמטרה שלי היא להגיע לגוון שטני/בלונד בינוני אפרפר. אני מוסיפה גוונים מדי פעם באיזורים מסוימים בשיער ולאחרונה הגעתי קרוב יותר מתמיד לגוון המיוחל. אבל... בצביעה האחרונה העזתי קצת יותר מדי וצבעתי בגוון 12.11 עם חמצן 9%. דרגת הבהירות טובה לי(7-8).. אבל הגוון השתנה למין דבש ג'ינג'י כתמתם :cry:
בקיצור... איך אני נשארת עם אותה דרגת בהירות אבל משנה את הגוון לאפרפר ניטרלי ורגוע.. הכתום הזה ממש זוהר ובולט! אז לפני שאני צובעת.. שוב.. מה הקומבינציה הכי מומלצת לביטולו? (אין טעם לשלוח אותי למספרה.. אני יודעת לעשות הכל לבד ) :wink: אודה לך על תשובתך המהירה.. תודה ענקית מראש,
סיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוון כתום !!! - תגובה
זאב לוין18/11/2012את יכולה לעשות כמובן בבית רק אל תשמשמי ב9% חמצן זה רק לשורש 9% ושאר השיער זה 6%
באותו צבע 12/11 עם 9% רק לצבוע שורשים לשבת 20 דקות עם השורש ולאחר מכן עם אותו מספר צבע שאר השיער רק עם 6% חמצן ויצא הגוון שאת רוצה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה רבה...
סיון18/11/2012על תגובתך המהירה..
זה בדיוק מה שעשיתי.. 12.11 עם 9% על השורש בלבד.... האורכים נראים בסדר יחסית.. הבעיה העיקרית היא עם השורש ועד לאורך הפוני... כאילו יש לי גוש ג'ינגי' בהיר באיזור השורש... וזה קרה לאחר שצבעתי שורש עם 12.11 עם 9% חמצן עם מעט תרכיז אפור ):
איך מורידים את הגוון הזוהר הזה למשהו יותר רגוע?? האם צבע עם גוון ירקרק יעזור? (8.2) או אולי 8.11 עם 6%? או לערבב את הכל ביחד ולהוסיף תרכיז אפור?
המון תודה על הייעוץ.. אבל נראה לי שהפתרון הכי טוב יהיה לגלח את הראש ולגדל שיער חדש ; ׂ
אני מצרפת כאן תמונה של הגוון הנוכחי שלי (כתום) מצד שמאל... והגוון הרצוי (שטני) מצד ימין. יש תקווה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה נוספת
סיון18/11/2012אגב.. זה הצבע שהיה לי עד הצביעה האחרונה... אפשר לפחות לחזור לזה לדעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו לי..
סיון19/11/2012חייבת ייעוץ.. יש לי אירוע חשוב מחר וחייבת לצבוע לפני :) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפוח שיער-גברדני15/11/2012
היי אני בן 21 ויש לי שיער די יבש כזה...
השיער נראה טוב כשאני יוצא ממקלחת, אבל איך שהוא מתייבש הוא נראה יבש (ובבוקר הוא בכלל נראה נורא!).
מהן ההמלצות לטיפוח השיער?
באיזה שמפו מומלץ להשתמש (כרגע אני משתמש בהד-אנד-שולדרס עם מרכך ונגד קשקשים)? ובנוסף באילו עוד תכשירים להשתמש כדי לשמור על טיפוח השיער שייראה טוב?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפוח שיער-גבר - תגובה
זאב לוין18/11/2012הנד אנד שולדרס זה שמפו מאוד אגרסיבי לשיער שמאוד מיבש את השיער בבסיס יום יומי
מומלץ שמפו לשיער יבש ומסכה למספר דקות לא מרכך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער נפוחשירן13/11/2012
יש לי שיער בדיוק כמו שבתמונה,רק שהוא עבה יותר ונפוח. השיער שלי גם קצת יבש,
מה אצטרך לבקש במספרה כדי להגיע למראה שיער כמו שלה? יש לי בדיוק באורך שלה.
אני מעוניינת בשיער דק ולא עבה. דילול יהיה טוב? כי אני לא חושבת שאני צריכה החלקה, כי השיער שלי די חלק. זה רק הנפיחות והיובש. תודה רבה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער נפוח - תגובה
זאב לוין13/11/2012אני ממליץ לך תעשות תספורת טובה להוריד את הנפחב שיער למטה בנוסף להשתמש במסכה ושמפו של SP SMOOTHEN
ולא לדלל בשום אופן כיה וא מנפח תשיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על שיער מתולתללוטם13/11/2012
למה בצד האחורי של הראש השיער תמיד יותר מתולתל משאר השיער בראש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על שיער מתולתל - תגובה
אלירן הרוש13/11/2012בצד האחורי של הראש את מדברת על האזור התחתון?
בדרך כלל האזור הזה מתכווץ יותר בגלל מבנה הראש בחלק העליון הוא פחות בגלל המשיכה למטה ! בחלק בחלק התחתון הוא פחות כבד ולכן מתכווץ יותר
יש פיתרונות את מוזמנת ליעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה על שיער מתולתל - תגובה
זאב לוין13/11/2012כדי לתת לך שאלה מקצועית צריך לראות את זה את הצמיחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דק ועדיןמני12/11/2012
שלום
מאחר והשיער שלי חלק דק ועדין, תמיד חיפשתי שמפו שינפח לי אותו ויגרום לי תחושה של שיער עבה ואפילו מחוספס שהוא ההפך ממה שהוא.
עד לפני שנתיים השתמשתי בשמפו הרבל אסנס לשיער מלא נפח.
פתאום הרבל אסנס החליטו לשנות את האריזות וגם את המרכיבים של השמפו ומאז הוא הפסיק לעשות את עבודתו, לתת תחושה של נפח לשיער.
האם יש למישהו מושג מה המרכיב שהם הורידו או הוסיפו לשמפו שבגללו הוא הפסיק לעשות את עבודתו ועכשיו הוא כמו כל שמפו - מחליק ומרכך את השיער?
והאם מישהו מכיר שמפו שבאמת מנפח את השיער וגורם לו להיות קשה יותר ולא שירכך אותו?
אבל שמפו שבאמת אוכיח זאת, ולא סתם בגלל שכתוב עליו ושסתם אקנה אערוך אתו ניסויים
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר תשובה בבקשה?
מני17/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער דק ועדין - תגובה
זאב לוין18/11/2012כעיקרון כדי ששיער יקבל יותר נפח ותחושה הכול תלוי בתספורת של שיער כול תספורת נכונה ומתאימה לסוג שיער יכולה לתת נפח נכון לכול שיער בעיקר להגיע לתחושה של נפח שאותה את מחפשת.
וכדי לתת נפח לשיער לא ממליצים לקנות שמפו מסופר פארם אלה בשמפו מקצועי
לסוג שיער שהוא WELLA SP VOLUMIZE
הוא יתן לך נפח לשיער ורק למסכה של ה VOLUMIZE
ורק בקצוות כי עם תשתמשי במסכה על הקרקפת זה מה מפיל את שיער ועושה אותו דליל ודק חסר נפח
בהצלחה זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער בצבעי פסטלshiri12/11/2012
האם לאחר כמה ימים שצובעים שיער בצבעי פסטל הצבע יורד?, כמה ימים?, ובאיזה חומר אפשר להשתמש כדי שיהיה אפשר לצבוע את השיער ואז להוריד את הצבע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער בצבעי פסטל - תגובה
זאב לוין13/11/2012כן הוא יורד, תלוי בתדירות החפיפות
בשביל שהצבע לא ירד צריך להשתמ במספר נמוך של החמצן ואז הוא פחות דוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סגנון שיער מתאים לגבר....12/11/2012
אני מסתפר קצוץ , חצי מוהיקן (1/2 בצדדים ומספר 3 בשאר הראש)
עם מסגרת ..
נמאס לי מהתספורת הזאת ... היא משעממת, כל העולם הולך איתה ואני לא חושב שהיא הכי מתאימה לי... כבר הרבה זמן שאני רוצה לעצב את השיער שלי בצורה יפה ואני לא יודע איפה לשאול
האם אתם יכולים ליעץ לי או שיש מקום שיכול לייעץ לי על סגנון השיער שמתאים לי באופן האופטימאלי ביותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו? משהו?
....21/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבשעומר12/11/2012
כל פעם כשאני אחרי מקלחת יש לי מן שערות קטנות כאלה שקופצות.. יש לי תספורת די קצרה ושגרתית פשוט השיערות הקטנות האלה עומדות ולא משנה מה אני אעשה.. כשאני יוצא מהמקלחת השיער חלק ויפה אבל אחרי 2 דקות הוא כבר מתייבש ונשארות השיערות הקטנות האלה שעומדות. אפשר לתקן את זה? תודה לעוזרילעוזרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש - תגובה
ארז שרביט12/11/2012היי
מציע לך למרוח שמן אלקסיר לפני היבוש (מבית קרסטאס), ואז לייבש עם הפייה של הפן לכיוון הרצפה (מלמעלה למטה).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! ועוד משהו
עומר12/11/2012זה מתאים גם לשיער עבה? כי השיער שלי לא כל כך חלק.. רק אחרי מקלחת ובשאר הזמן הוא עבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער יבש - תגובה
זאב לוין13/11/2012כן אפשר לקנות ספריי שניראה
פריז קאנטרול
ולהשפריץ על השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ה-צ-י-ל-ו !!!מחליקה10/11/2012
יש לי שיר פגום מאוד שעבר כמה החלקות (פתיחת תלתלים) כימיות במהלך השנים. מאז ההחלקה האחרונה עברו עבר כ-9 חודשים ואני מאד חוששת לעשות שוב, זה זה דילל לי מאוד את השיער וייבש אותו. לא מצליחה להאריך את השיער כי הוא נהיה דליל בקצוות ומתייבש. עכשיו הוא מקורזל בשורשים ונראה נורא.
המליצו לי על החלקת משי? האם היא בריאה לשיער? אני מעוניינת בטיפול הכי פחות מזיקק לשיער.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ה-צ-י-ל-ו !!! - תגובה
אלירן הרוש11/11/2012תראי כדאי לך להגיע למספרה איכותית כדי לקבל יעוץ מה לעשות!!
מכוון שהשיער שלך עבר הרבה פעולות אז מאוד קשה ליעץ לך מה לעשות בלי לראות את מצב השיער!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת תלתלים איבדה את האפקט שלה?קוקי09/11/2012
שלום
לפני 6 שנים בערך התחלתי לעשות פתיחות תלתלים בשיער (השיער שלי הוא דק וגלי-מתולתל) . הפתיחה הראשונה והשנייה יצאו מעולה. השיער היה רך, מראה טבעי נופל וגולש כמו שרציתי (לא קרשים). בפתיחה השלישית התחלתי לשים לב שהשיער נראה מעט יבש וכאילו מחושמל כזה, אך לאחר זמן מה זה השתפר. לאחר הפתיחה הרביעית שאותה עשיתי אצל ספרית אחרת השיער נראה זוועה, יבש, שביר, קרוע, מחושמל נורא ובקיצור ממש טרגדיה. בעצת הספר שאצלו ביצעתי את הפתיחות הקודמות המתנתי שנה בה טיפלתי בשיער בחומרים שונים לפי המלצתו. שאכן עזרו למראה השיער. לפני 8 חודשים עשיתי שוב פתיחה אצל הספר הרגיל שלי ושוב השיער נראה לא טוב, יבש בצורה מזעזעת וכו'. השיער החדש שצומח מהקרקפת הוא עדין ורך אך מאמצע השיער זה נראה יבש והרוס. למה בפתיחות הראשונות יצא ממש טוב ובפתיחות האחרונות יצא ממש גרוע? האם החומר פשוט הרס לי את השיער מפתיחה לפתיחה? ומה עם החלקה? האם מומלץ שלא אקח שום סיכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת תלתלים איבדה את האפקט שלה? - תגובה
אלירן הרוש11/11/2012תראי בדרך כלל אני לו ממליץ למתולתלות לעשות פתיחת תלתלים רק עם התלתלים ממש קטנים מכוון שבאישהו שלב זה עושה את השיער כמו מסטיק ! ברגע שאת מסרקת עם החלקת שיער רגילה את התלתל הוא מאבד את הספירלה הטיבעית שלו והוא נירא חסר צורה חלק יותר וחלק שבור !
אני עושה פתיחת תלתלים על ידי רולים כדי לשמור על איכות התלתל ולא להחליק אלה רק לפתוח את מוזמנת להגיע ליעוץ במספרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי פיגמנטים-עזרה!!מיכל09/11/2012
היי,לפני כחצי שנה עברתי ניקוי פיגמנט משיער שחור לחום. מיותר לציין שלקח המון זמן עד שהגעתי לחום אבל ממש אחרי הניקוי השיער הפך יבש וכאילו איבד את צורתו הטבעית,היה לי שיער גלי,מלא ומבריק והוא הפך ליבש,"סוג של חלק" ונפוח. אני מתארת לעצמי שהספר( שהומלץ ע"י חברה ולא הספר הרגיל שלי בדר"כ) עשה את התהליך בצורה לא נכונה ועכשיו אני סובלת, לא מצליחה להסתדר עם השיער והוא נראה כמו מטאטא. שתי שאלות, האם כשיגדל השורש אקבל את השיער שלי בחזרה? ומה אפשר לעשות בנתיים כדי "להחזיר את הגלגל"?
מיואשת ...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה???????????
מיכל11/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי פיגמנטים-עזרה!! - תגובה
אלירן הרוש11/11/2012הי
תראי מכוון שעברת פעולת אבהרה (נקוי) סביר להניח שהשיער היה יבש ולו נעים!!
בקשר לשיער החדש שצומח הוא אמור לצמוח טוב(:
פיתרון את יכולה להשתמש במסכה ושמפו של קרסטס סדרת רזיסטנס לשיקום השיער שיחזיר גם רקות וגמישות השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי פיגמנטים-עזרה!! - תגובה
זאב לוין14/11/2012השורש יגדל מחדש
ובנוגע לשאר השיער תספורת טובה תוריד לך את היובש זה לא אומר שצריך להסתפר קצר אפשר גם על ארוך
ותשמשי תמיד במסכת
SMOOTHEN של חברת וולה
כדי שהמסכה תעבוד טוב תורידי את הקצוות השרופות ותהיה פעולה משלימה לשיער
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות שיעראור07/11/2012
1.יש לי הרבה לבן בשיער אבל השערה הלבנה קשה.הספר שלי אומר שאין מה לעשות ועושה לי צבע רגיל שאני יושבת איתו 40 ד' .השיער צבוע אבל השערות הלבנות הופכות לג'ינג'י חלודה לאחר צביעה ולא מקבלות את הצבע טוב. לאחר חפיפה שתיים הצבע מתחיל לדהות.
כל הזמן יש לי כמה צבעים בשיער ולא צבע אחיד.האם ניתן לעשות איזשהו טיפול?
2. הספר שלי לא משנה לי תספורת למרות בקשותיי הרבות.הוא אומר שיש לי שיער טוב שאפשר לעשות איתו הכל אבל כשאני רוצה שינוי הוא מדרג אותו כל פעם וזהו. אני רגילה אליו כבר שנים ודי פוחדת ללכת לספר חדש.מה לעשות? איך בוחרים ויודעים איזה ספר טוב שאפשר לסמוך עליו שיעשה את השינוי גם באופי השערה הקשה וגם בעיצוב השיער.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות שיער - תגובה
זאב לוין08/11/2012בנוגע לצבע אפשר לעשות צבע אחיד בלי שידה זה עניין של מקצועיות וגם מחסה לבן זה עניין של מקצועיות בלבד
ובהחלט שאפשר לשנות את התספורת נשמח לראותך אצלנו ונוכאל לעזור לך בשינוי התדמית וההרגשה הטובה
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)


