מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפנית או ברזילאית ? המלצות ?רויטל01/10/2012
היי ,
אשמח לדעת את ההבדל בין החלקה יפנית לברזילאית ?
יתרונות וחסרונות של 2 ההחלקות ?
מחירים סבירים ל-2 ההחלקות ?
מקומות מומלצים מאוד עם איכות עבודה ותוצאה מעולה והכי פחות סיכון בעבודה?
אודה לקבלת תשובה מהירה
יום נפלא
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית או ברזילאית ? המלצות ? - תגובה
זאב לוין02/10/2012הבדל בין ההחלקה היפנית לברזילאית :החלקה יפנית זאת החלקה פרמננטית שמחליקה את השיער לצמיתות משאירה אותו, יפה מבריק וחלק לאורך זמן
(תלוי במקצועיות של הספר המבצע)
החלקה ברזילאית נועדה לשיקום השיער בעיקר ולא להחלקת השיער.
החלקה ברזילאית משקמת את השיער על ידי פורמולין שנמצא בחומר כמו שאנו יודעים פורמולין חומר מסוכן לבריאות האדם !!אני ממליץ על החלקה יפנית מבית "יוקו סיסטם"
יש די הרבה גולשות מהפורום שעשו אצלנו החלקה ויצאו מרוצות מאודאת יכולה ליצור איתנו קשר טלפוני עם את לא מאזור המרכז נוכל להפנות אותך למעצב שיער המתמחה בתחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שיער בבקשה דחוףףףליהי30/09/2012
שיערי הטבעי הינו חום כהה יש לי חבר שהוא ספר בחו"ל והוא ייעץ לי לצבוע חצי בעש בולנד וחצי עש בלונד בינוני עם חמצן 6% בכדי לקבל גוון בהיר ללא כתום מה שקיים אצלי בפיגמנט,בדקתי בוולה הצבעים הנ"ל קיימים ב7/1 ו8/1 מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שיער בבקשה דחוףףף - תגובה
זאב לוין02/10/2012שני הגוונים מתאימים להורדת כתום ,זה מאוד תלוי איזה גון בהירות את רוצה להגיע
לפי זה לבחור מספר הצבע
זאב לוין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה סוג החלקה כדאי ?אדווה30/09/2012
שלום רב.
יש לי שיער עם גוונים, גלי, מעט יבש.
עד אחרי הכתפיים
אני מעוניינת לעשות החלקה
איזה הכי מומלצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - פתיחת תלתליםקוראל28/09/2012
שלום, אני קוראל בת 17 וחצי
עשיתי פתיחת תלתלים ביום שני והספר אמר לא לחפוף במשך 5 ימים.
רציתי לשאול האם יום שני נחשב או להתחיל לספור 5 ימים מיום שלישי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת תלתלים - תגובה
זאב לוין02/10/2012כעיקרון אחרי פתיחת טלטלים מותר לחפוף לאחר שלושה ימים בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער שנשברמור26/09/2012
שלום, השיער שלי נשבר כמעט לגמרי בעקבות החלקה יפנית. כיצד אוכל לשקמו? והאם שיער שנשבר נוטה לצמוח שוב?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מור-
נינה26/09/2012שיער שנשבר בהחלט צומח שוב.. אבל עלייך לטפל בו ולהגן עליו ולהזין אותו על מנת שיגדל בריא ויהיה חזק ומבריק. כדאי לך לרכוש את השמפו של קרסטס - בן דה פורס - מסייע בהגנה ושיקום לסיבי השיער לשיער שבור וחלש.. ומסכה של קרסטס- אייג' ריצ'ארג מחייה שיער חלש ופגום.. המוצרים של קרסטס מאוד טובים ורואים איתם תוצאות מדהימות כבר בשימוש הראשון! עלייך להזין גם את השיער באמפולה לפחות אחת לחודש .. [אמפולה זה ההזנה הכי טובה שיש לשיער] שיהיה לך גמר חתימה טובה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער הרוס בגלל "סאן-אין"בת 1825/09/2012
שלום רב, לאחרונה יש לי בעיה קשה עם השיער. כבר הרבה זמן אני משתמשת בתכשיר "סאן אין" החלש יותר מבין שני הסוגים שיש בארץ. החלטתי לפני זמן מה להשתמש בחזק יותר ומאז השיער שלי נהרס לחלוטין. הוא הפך להיות נפוח מאוד, יבש, מפוצל ונראה תמיד כאילו התחשמלתי (פעם הוא היה חלק-גלי). אני באמת לא יודעת מה לעשות. האם ישנם תכשירים שיכולים לתקן את המצב? אשמח לדעת כי אני מתוסכלת מאוד (כמובן שלא אחזור להשתמש בסאן אין יותר). תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את צריכה להיות מתוסכלת שכתבת ביום
נינה26/09/2012כיפור ולא צמת ....... ולא בגלל השיער שלך תהיי בריאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגילל משנה??חן22/09/2012
היי, אני בת 16 ואניי רוצה לעשות החלקהה... האם זה מסוכן לעשות בגיל כזה צעיר החלקה? וגם אחרי שאני עושה נגיד החלקה יפנית אם אני יעשה קוקו חזק ולא רופף זה ישאיר סימנים שלא יעלמו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגילל משנה?? - תגובה
אלירן הרוש23/09/2012הי
אני בגיל כזה לא ממליץ לעשות החלקה מכוון שבגיל הזה מאוד מוקדם לעשות פעולות דרסטיות בשיער !!!ֿ
עדיף לעשות בגיל קצת יותר מאוחר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תספורת על שעיר יבשרות21/09/2012
ראשית תודה על תשובתכם הקודמת. ברצוני לדעת האם כדאי להסתפר כשהשעיר יבש ולא חפוף, מאחר ושערי יבש מאוד ונוטה להתנפח. לאחר חפיפה ותספורת הוא מסודר יפה אך יום אחרי חוזר להתנפח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תספורת על שעיר יבש - תגובה
ארז שרביט24/09/2012רות שלום רב,
ממליץ תמיד לחפוף. החפיפה היא לא מה שיוצר נפח בשיער והיא גם לא תמנע מהשיער להתנפח. על מנת לטפל בתופעת הנפח בשיער כדאי להשתמש בתכשירים מתאימים שמורידים נפח. לקרסטאס יש סדרת מוצרים כזו, ולגם ללוריאל פרופסיונל. גשי למעצב שיער והוא יתאים לך את המוצר הנכון.
בהצלחה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר המלצה למסכהדוד20/09/2012
אני צריך מסכה לשיער רגיל עד יבש ..
ללא בעיות מיוחדות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה למסכה לשיער הכי טובה שיש-
נינה21/09/2012של קרסטס מסדרת נוטריטיב .. מסכה מעולה הכי טובה שקיימת ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעושה לי אלרגיה אני מחפש משהו בלי טר
דוד21/09/2012עושה לי אלרגיה אני מחפש משהו בלי טרטזין הזה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה למסכה-
נינה21/09/2012של אגו מקס ריפר גם טובה ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין אבל
דוד23/09/2012אין אבל מסכה שמיועדת לשיער רגיל?
כי עם זה ריפר השיער שלי יהיה שומני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה מוצר מבין שתי אלו יוכל להתאים
דוד23/09/2012איזה מוצר מבין שתי אלו יוכל להתאים לשיער רגיל עד יבש ?
שיהיה בו כמה שפחות שומן ופחות חומרים טיפולים שהשיער יהיה פחות שומני
רציתי לדעת מבין שני אלו איזה מוצר פחות טיפולי ויש בו פחות שמנים רשמתי גם תרמת טיפול
מויסטשר קיק טריטמנט - מסכה
MOISTURE KICK TREATMENT
רמת טיפול 4 - P.H 3.5
ריפר רסקיו מסכה - REPAIR RESCUE MASK
PH 4.5-5.0 רמת טיפול 2.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקקשה שמשהו יעזור לי
דוד24/09/2012אין פה משהו מומחה שמביןן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר המלצה למסכה - תגובה
זאב לוין27/09/2012השיער צבוע עם גוונים ?מה מצב השיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רציתי לדעת האם אחרי החלקה צרפתעדן19/09/2012
צרפתית חובה לחפוף את השיער עם שמפו בלי מלחים או שגם רגיל זה בסדר ולא הורס אותה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי עדן-
נינה21/09/2012עדיף ורצוי לך להשתמש בשמפו ללא מלחים אם את רוצה שיער בריא ומבריק ומשוקם אם תחפפי בשמפו ללא מלחים לאחר ההחלקה שיערך יהיה יבש וחסר חיים.. יש שמפואים ללא מלחים זולים במחיר של הרגילים אם הבעיה היא כספית... אבל מומלץ להשתמש במוצרים איכותיים שנותנים תוצאה יותר טובה והשיער נראה יותר נפלא ובריא..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון-
נינה21/09/2012התכוונתי שאם תחפפי בשמפו רגיל שיערך יהיה יבש וללא חיים.. ולא בשמפו ללא מלחים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חפיפה לאחר צביעהלימור18/09/2012
אתמול צבעתי פעם ראשונה בבית חב GRINER עם אמוניה.
נשארתי עם זה 35 דקות ואז שטפתי רק במים ושמתי את המרכך שהיה באריזה.
לא חפפתי עם שמפו.
האם צריך לחפוף עם שמפו? קצת נלחצתי מזה. מה קורה עם לא חופפים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחפפי מהר עם שמפו... ברור שצריך
נינה18/09/2012להוריד תצבע עם שמפו!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה- שיער יבש ונפוח!ספיר14/09/2012
השיער שלי יבש מאוד ונפוח. חסר ממש לחות, ואני רוצה שהוא ייראה לח תמיד (כמו אצל חברה הכי טובה שלי) זה מדהים!!
השיער שלי הוא כמו בתמונה, רק שהוא יבש ונפוח.
מה אוכל לעשות? איזו מסכת הזנה הכי טובה שתעניק לו המון לחות?
שמעתי על קרסטס אבל לצערי נורא יקר לי..!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו בבקשה יכול לעזור לי?
שירן16/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה עזרה- שיער יבש ונפוח! - תגובה
ארז שרביט19/09/2012הי ספיר,
נכון שאני תמיד ממליץ על קרסטאס. הם לדעתי הכי טובים שיש ולכן הם גם יקרים.
עדיין ניתן להשתמש בלוריאל פרופסיונאל, סדרת "טקני ארט" מוצר שנקרא ספירל ספלנדור- זהו קרם מזין מצוין לשיער יבש, או לחילופים סופרים סמוז- קרם החלקה מזין לשיער יבש (מצוין לפן).
זו סדרה בהחלט מומלצת וזולה יותר מקרסטאס, ומתאימה למה שהצגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבש ונפוח אבל חלקנטלי14/09/2012
היי, השיער שלי הוא חלק אפשר לומר, ארוך ומלא ולכן הוא נפוח. האורך איכשהו גורם לו ל"התיישב" אבל עדיין הוא בעייתי כי הוא נוטה להתייבש מאוד במיוחד בקצוות, נוטה לקשרים. עד שלושה ימים אחרי חפיפה הוא ממש מתנפח כשאני הולכת פזור, גם אחרי שאני מסתרקת, הוא מתנפח. רק כשאני עושה פן פעם ב.. הוא נראה ומרגיש טוב. אני משתמשת במסיכה, השיער בולע אותו אומנם אך נראה שזה לא כזה משפיע. וזה מוזר כי יש לי שיער חלק. האם קיים איזשהו פתרון ליובש ולנפיחות ולשיפור השיער כדי שאוכל לקבל את אותה הרגשה כמו שיש לי כשאני עושה פן? אשמח לדיעה חד משמעית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש ונפוח אבל חלק - תגובה
ארז שרביט19/09/2012הי נטלי.
יש מספר אופציות להתמודדות עם תופעת הנפח של השיער שאת מתארת. כדי להבין את סוג השיער, מרקם השערה ומצב השערה כדאי לראות אותו.
אחרי אלה ניתן לבחור:
יש כאלה שבוחרות בהחלקה כימית כלשהי (צרפתית, יפנית, ברזיאלית וכדו'), אבל מכיוון שלך יש שיער חלק, לא הייתי רץ לבחור באופציה הזו.
הייתי ממליץ לך לבחור שימוש בסדרת מוצרי חפיפה, טיפול וטיפוח יעודיים לשיער שלך, בעזרתם ניתן לנטרל את הנפח בשיער.
אוליאו רילקס של קרסטאס הוא המוצר המועדף עלי ועליו אני ממליץ. חשוב שאם את נכנסת לתהליך כזה, תתמידי איתו, תקחי גם שמפו, גם סרום וגם מסיכה, ותעשי את כל הטיפול על פי השלבים המומלצים: שמפו, מסיכה, סרום (נוזל ללא שטיפה), ומיד תרגישי בשינוי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהספיר14/09/2012
השיער שלי עבה, יבש ונפוח. הוא חלק, אבל בגלל בעיות היובש והנפיחות זה שהוא חלק כמעט לא נראה לעין. אני שמה קרם לחות, אבל תוך שעה נעלם הקרם והשיער חוזר להיות יבש ומתנפח. חשבתי על מוסים אבל זה מתאים לתלתלים, וגם גלייז זה לתלתלים.
גם הקרם לחות שאני שמה גורם לי לפצעונים על הפנים כנראה בגלל השומן..
אני לא מעוניינת בכלל בהחלקות, רק רוצה להוריד נפח ויובש. אני לא עושה פן\מחליק בכלל. איזה תכשיר טוב יעניק לשיער שלי הרבה לחות ולא יהיה על בסיס שמן? שמעתי רבות על מוצרים של קרסטס וולה SP, אבל הם נורא יקרים לי. יש המלצה אחרת אולי למוצר מהסופר פארם?
תודה רבה, אשמח לתשובה מהירה
שנה טובה, חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שירן-
נינה14/09/2012יש לי פתרון מעולה בשבילך.. - שימי שמן זית על השיער תעסי את השיער תאספי את השיער לגולגול ותשארי עם זה לפחות שעתיים .. אח"כ תחפפי טוב טוב טוב את השיער שלא ישאר לך טיפה שמן בשיער ואז אחרי החפיפה השיער יהיה מבריק יותר ורך יותר.. יש פה כאלו שיכתבו לך שהשמן מזיק לשיער ומייבש אותו שטויות במיץ עגבניות אני שנים שמה שמן זית בשיער וזה מבריא אותו עושה את השיער מבריק במיוחד!!! תנסי ותראי... וחבל שאת לא רוצה להשקיע במוצרים טובים ואיכותיים בשיער , המוצרים של קרסטס מעולים ורואים תוצאות כבר בשימוש הראשון! על מנת למנוע תיובש בשיער עלייך להזין את השיער באמפולה לפחות אחת לחודש , האמפולה זו ההזנה הכי טובה שיש לשיער! ועלייך לטפל בשיער בשמפו לשיער יבש ובמסכה לשיער יבש.. המוצרים של הסופר פארם לשיער הם לא באותה ליגה מאלה שנמכרים במספרות.. אבל אם את מתעקשת על מוצרים זולים אז לכי על המוצרים של פנטן או גליס...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו
נינה14/09/2012שימי סרום או סיליקון בשיער במקום קרם לחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכשיר למניעת יובש ונפיחות בשיערספיר12/09/2012
שלום, אני משתמשת בקרם לחות כרגע, אבל בגלל שהקרם שומני, מופיעים לי פצעונים בפנים, כי השיער נוגע בפנים.
כמו כן קרם הלחות לא עוזר לי, תוך חצי שעה-שעה כל הלחות מהקרם נעלמת לגמרי, והשיער שוב יבש.
יש פתרונות אחרים שלא יופיעו מהם פצעונים בפנים כי הם שומניים וגם שיהיו למשך כל היום?
שמעתי שספריי סיליקון מתאים, זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכשיר למניעת יובש ונפיחות בשיער - תגובה
ארז שרביט19/09/2012הי ספיר,
לפני הכל- אני לא מכיר תופעה של פצעונים בעקבות קרם לחות, יחד עם זאת במקום הקרם את יכולה לבחור סרום המיועד לריכוך וטיפוח השיער. אלקסיר של קרסטאס עושה עבודה מעולה. בתוכו יש רכיבי לחות, הזנה ברק וטיפוח.
בהצלחה וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


