מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקת קשמירדנה22/10/2012
שלום!
סיפרו לי על החלקת קשמיר וממה שקראתי ברשת אני תוהה אם הטיפול הזה נקרא גם החלקה ברזילאית/החלקת משי/קראטין?....האם מדובר באותה החלקה בשמות שונים?
השיער שלי טבעי ,דק אבל מלא ונוטה להתפצל ולהתנפח ואני מהססת- האם הטיפול הזה עלול לפגוע בו אף יותר או שהוא ישקם אותו?
נראה לי כמעט לא הגיוני שטיפול שמשנה את מבנה השיער לא פוגע בו איכשהו.
אשמח לחוות דעת של בעלות ניסיון:)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלתך
ערן שטרית14/11/2012היי דנה ראיתי ששאלת לגבי החלקת קשמיר ורצית לדעת אם זה לא יהרוס את שיערך יותר.
אז קודם כל זה לא יהרוס אותו בכלל אלא להפך ישקם אותו וההרגשה תהיה נפלאה הפעולה הזאת לא משנה את מבנה השערה החומר לא חודר לשערה אלא עוטף אותה וממלא את הסדקים שבשכבה העליונה שלו שנקראת הקוטיקולה שלמעשה נותנת לנו את הברק ןהגמישות של השערה ועקב כך הטיפול עם הזמן מתפוגג מהשיער אז אין לך ממה לחשוש אבל כמובן ממולץ לעשות זאת אצל מישהו שמבין ויודע לעשות דיאגנוזה נכונה לשיער כך תוכלי לדעת אם זה מתאים לשיערך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת קשמיר - תגובה
זאב לוין14/11/2012את צודקת לגבי ההחלקות החלקה זו לא פוגעת בשיער היא נועדה כדי לשקם את מבנה השיער ,וזה תלוי באופן המקצועיות של הספר לגבי ההחלקה
עם שיער טבעי ולא פגום ולא שרוף אליך לבצע תהליך החלקה יפנית ולהנות לאורך זמן משיער חלק
בהצלחה זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שער שיבה והחלקת קלאופטרהסבתא20/10/2012
שלו רב,
רוצה לעשות החלקת קלאופטרה, השאלה היא האם הצבע שלאחר ההחלקה (הטבעי) מכסה לבן? האם ניתן להשתמש לחילופין גם בצבע שהוא חינה שחורה?
תודה מראש על התשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי-
נינה21/10/2012הצבע הטבעי של הקלאופטרה מכסה 100% שיער לבן.. אבל לא כדאי לך לעשות את ההחלקה הזאת היא גורמת לנשירת שיער נוראית! וגורמת נזק לשיער עדיף לך לשקול לעשות החלקה יפנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיקום שיערגל19/10/2012
שלום, בשנים האחרונות אני מכסה את שיערי (מסיבות דתיות). איני מתכוונת להמשיך לעשות זאת בקרוב ולכן בדקתי אותו בעיון. גיליתי שהשיער שלי הפך להיות ממש מזעזע. לפני שהתחלתי לכסות אותו הוא היה ממש יפה, היה שיער מלא בין גלי לחלק, רך ונעים ועם מעט קרם לחות הוא גם לא היה מתנפח. ועכשיו- פשוט זוועה. חסר צורה, יבש מתנפח בטירוף.
איך אוכל לשקם אותו חזרה ולקבל שוב את השיער המהמם שהיה לי?
האם זה באמת משנה באיזה סוג שמפו אני משתמשת (לשם הדוגמא "פינוק" או "פנטן")
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת פרטים
גל19/10/2012חשוב לי להגיד שהשיער שלי מעולם לא עבר צביעה כלשהי או טיפול אחר; אני מקפידה על שתייה מרובה; הוא לא חשוף לשמש; אני לא חופפת אותו כל יום.
אני כן אחרי כמה לידות (האם יש קשר? נשירה כבר אין), התזונה שלי גרועה וסובלת הרבה ממתח.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת פרטים - תגובה
אלירן הרוש21/10/2012הי
אני ממליץ לך קודם כל לשפר את התזונה כי זה הגורם שהשיער יראה לא טוב!!
תפני לרופא עור ותעשי בדיקות דם אולי חסר לך ברזל זה מאוד חשוב לבריאות של השיער !
ו את יכולה לעצב את השיער כמו שהיית עושה לפני הכיסוי ראש ואחרי זה לשים את הכיסוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיער ריבודניגמזי15/10/2012
נשים תזהרו החלקה יפנית יש כל מיני סוגים אסור לעשות על שיער צבוע בבלונד אני עשיתי לפני כחודש החלקה ריבודניג אצל רוני חתוכה שלא דאג ליידע אותי שאסור כי אצלו במספרה יותר חשוב כמה החלקות עשו באותו יום וכמה כסף הכניסו וכל השיער שלי נשרף ובמקום להיות חלק הוא נהיה ליפה למי שיש פתרון אשמח .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת ריבונדינג מס' 1
קולגה22/10/2012החלקת שיער ריבונדינג הינה החלקה מדהימה ומושלמת וניתן לעשות גם על שיער מובהר אך תלוי מה דרגת הבהירות ומצב השיער!!!
מאחר ויודעים מיהו רוני חתוכה אין סיכוי שיעשה משהו שיש בו דרגת סיכון ולא יידע מראש את הלקוחה מהיכרות אישית שלי אותו...כך שאם יש לך בעיה היית צריכה לגשת או להתקשר אליו והיה עוזר לך בשמחה כי זהו השירות שלו. אנשים חושבים שהם קונים החלקה, ולא מבינים שהם ''קונים'' אבחנה של בעל מקצוע בשביל זה הם הולכים לייעוץ..רק בגלל פורומים מעין אלה אנו מבינים שהם נועדו להשמיץ אנשים ולא שירות לקוי...לצערי.
רוני חתוכה מבצע החלקות שיער מושלמות על בסיס יומי קבוע וזו מהות עבודתו כך שלא משנה כמה הוא עובד הוא חייב לתת את השירות והאחריות ולקוחה גשו לבדוק לראות להתרשם ורק אז להבין ולראות מי האיש המקסים הזה ולהבין שפורומים הן פיקציה של ספרים מעצבי שיער ועוד ללא חיים!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוני חתוכה, לא נמאס לך לפרגן לעצמך?
לקוחה מאוכזבת22/10/2012אולי במקום לכתוב לעצמך כל הזמן פידבקים חיוביים מפוברקים באינטרנט,
תתחיל להפנים שיש לך הרבה מאוד לקוחות מאוד לא מרוצות בלשון המעטה, עם מפח נפש ושיער הרוס כתוצאה מהעבודה הכושלת שלך ושל העובדים הלא מקצועיים שלך.
לא יעזור לך לטאטא את כל הביקורות השליליות ולהתכחש אליהן. ואתה רק יורה לעצמך ברגל. אבל כנראה אתה עוד לא מבין את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל כך מפרגן לו...
קולגה22/10/2012כנראה את בחורה או ספר מאוד ממורמרים וצריכים לחפש בפורומים פסיכולוגים או פסיכיאטרים במקום להכפיש אנשים כאן בפורום אז לכו לחפש לכם חיים וככל שתדברו ככה הוא גדול יותר משמע הוא קיים יש המון מה ללמוד ממנו ושמח מאוד שמצליח לתת לך לחשוב שזה הוא כי אם כבר ללמוד אז רק ממנו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמירי15/10/2012
אני בת 21 בעלת גוון שיער חום שוקולד.
שנה שעברה עשיתי לראשונה גווני שמש מספר פעמים, ולאחר שהייתי מרוצה התחלתי לצבוע בתדירות של כל חודשיים לצבע של גווני השמש (שלא בהיר יותר מדי ולא כהה).
בזמן שהספר שם לי את החומר בשיער אני מרגישה מין עיקצוצים/ צריבה בקרקפת.
כאשר הספר צבע לי את הגבות הרגשתי את אותה תחושה בגבות ושהוא הסיר לי את החומר מהגבות הייתה לי אדמומיות.
כאשר שאלתי את הספר את הסיבה לתגובה הזאת, הוא אמר לי שזוהי תגובה שכיחה משום שהשיער שלי יחסית כהה לצבע שנצבע.
אציין את העובדת שבזמן שהספר עשה לי גוונים בשיער התופעות האלו לא היו.
האם התגובות האלו באמת שכיחות ואני יכולה להמשיך לצבוע את שערי אצל אותו ספר, או שהתופעות האלו מחשידות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
זאב לוין15/10/2012זה תגובה רגילה ביותר כאלו תגובות מהחמצן .
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחהדוד14/10/2012
שמעו ניראה לי שיש לי פריחה בשיער
הלכתי לרופאת עור קניתי מוצרים שהוא המליצה ולא עזר בכלל !! אולי ממש בטיפה ולא יותרר
רציתי לדעת מה אפשר לעשות ?
יש לי גירודים בשיעור במיוחד שאני דוגמא משחק עם השיער אני מרגיש נמלים כאלו גירודים .. כבר תקופה ארוכה!
רציתי לדעת עם יש לכם המלצה למוצר מסוים ?
הרופא אמרה שיש לי סברואיה .. נראה לי היא סתם זורקת דברים
רציתי לדעת מה דעתכם
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין מצב שמשהו יענה לי ?
דוד15/10/2012אין מצב שמשהו יענה לי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה רק בשורשי השיער מקדימהגליה14/10/2012
שלום,
לפני כשנה עשיתי החלקת יוקו בשיער הם עשו לי אותה טוב אבל על החלק בצידי הראש מקדימה (מה שתמיד מתרומם ונראה מחושמל) הם לא נגעו...
ההחלקה בשיער עדיין טובה רציתי לשאול איך אני יכולה לעשות החלקה רק על החלק שלא נגעו?..
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה רק בשורשי השיער מקדימה - תגובה
ארז שרביט15/10/2012פשוט גליה- עושים רק על הצד שלא נגעו. אבל להקפיד- רק היכן שלא נגעו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילול שיער עבה ונפוח שמרגיש גליספיר13/10/2012
שלום,
שיערי עבה ונפוח. השיער שלי בין חלק לגלי, הוא מרגיש גלי כשמעבירים עליו את היד, אבל בצדדים או נראה חלק גולש.
הסתפרתי לפני חודש ועשיתי דירוג. חשבתי שאם אעשה דירוג תירד הנפיחות.
הנפיחות לא ירדה, נשארה כמו שהיא.
הוא נפוח טבעי, אני לא משתמשת בפן, לא במחליק, לא צובעת שיער וכל דבר אחר.
השיער שלי ישר כשהוא מתייבש מתחיל להתנפח, והוא גם עבה אז הנפיחות יותר נראית לעין,
ואני גם מתקשה לסדר אותו.
חשבתי לעשות דילול, אבל אז שמעתי שכמה זמן לאחר דילול, השיער מתנפח יותר.
האם זה נכון? אולי יש סוגים שונים של דילול, כאלה שלא מנפחים לאחר מכן?
ומה טווח המחירים של דילול בלבד (לא כולל תספורת,לא כולל כלום)? שמעתי שלא יקר, אפילו זול.
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילול שיער עבה ונפוח - תגובה
זאב לוין14/10/2012דילול בשום פנים ואופן לא לעשות מכיון שזה מגביר את הנפיחות בשיע פי שניים או פי שלוש אני ממליץ לעשות רק החלקה עדינה {פתיחת תלתלים} יעזור לך להוריד את הנפח בשיער
זאב לוין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער לבןרויטל12/10/2012
שלום, השיער שלי צבוע לשיער שחור והשורשים שלי לבנים, רציתי לדעת אם אני צובעת את השורשים בצבע ערמוני (של חברת וולה) ומי חמצן של 9% איזה צבע מתקבל שלי? האם זה יכול להשתלב ביחד עם השיער השחור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער לבן - תגובה
זאב לוין14/10/2012צבע לא מבהיר צבע השורש יצא ערמוני והקצוות ישארו בצבע שחור
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיעררויטל12/10/2012
שלום לכם,
השיער שלי הוא שיער שחור טבעי שלא נצבע מעולם ואני רוצה לצבוע אותו לגוון של חום אגוז-נחושת.איזה צבע עליי לקנות כדי שזה "יתפוס" על הצבע שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער - תגובה
זאב לוין14/10/2012מבלי לראות את שיער אי אפשר להמליץ לך על מגוון צבע אני ממליץ לבצע תהליך צביע ראשוני אצל מעצב שיער ולא בבית מכיוון שזה דורש מקצועיות רבה להגיע בול לגוון הרצוי לך
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוון ירקרק בשיער לאחר צביעהיוליה11/10/2012
שלום!
צבע השיער הטבעי שלי הוא בלונד שטני כהה. השיער שלי הובהר ונצבע במספרה לבלונד בהיר בערך 9..
רציתי לחזור לצבע הטבעי שלי השיער וצבעתי בבית למספר 6 (בלונד כהה).
לצערי התקבל גוון ירקרק בשיער.
מדוע זה קרה? ואיך ניתן לתקן את הבעיה?
אודה לתגובה מהירה מהמומחים...
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוון ירקרק בשיער לאחר צביעה - תגובה
זאב לוין14/10/2012זאת בעיה נפוצה כשצובעים תשיער בבית אליך לחזור למעצב שיער כדי שיעשה ניקוי מצבע ירוק ויצבע את שיערך לצבע אחיד לא לתקן לבד בבית שלא יגרם נזק מיותר
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיערעמיאל10/10/2012
שלום
איך אפשר לשמור על צבע של שיער בין חום לשחור לגבר עדיפות באופן טבעי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע לשיער - תגובה
זאב לוין14/10/2012מה הכוונה שלך באופן טבעי אתה מדבר על צבע או לא לצבוע את השיער מה כוונתך תפרש לטבעי?!
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גווניםמלי10/10/2012
שלום,
עשיתי גוונים לפני שבוע והם לא כל כך מוצאים חן בעיני כי הם לא מספיק בהירים,.
הספרית שעשתה לי את הגוונים הוציאה לי את הנייר כסף טרם הזמן מפני ששאף לי בקרקפת..
היא אמרה שאבוא לפיצוי מתי אוכל ללכת לעשות תיקון??
אני יודעת שהשיער צריך לנוח קצת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוונים - תגובה
ארז שרביט10/10/2012הי מלי,
בגוונים השיער לא אמור לשרוף, מכיוון שהחומר בתוך נייר כסף ולא אמור לבוא במגע עם הקרקפת.
בכל מקרה- תלוי במצב השיער, כל מקרה לגופו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיניםשרה10/10/2012
האם כשצובעים את השיער לא נידבקים מכינים גם עם זה לא תמיד את כל השיער רק שורשים אחרי שצבעתי את השיר במלואו לפני חודשים עכשיו זה רק שורשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כינים - תגובה
זאב לוין14/10/2012תגדירי את שאלת יותר בבירור בבקשה על מנת שיוכל לענות לך
זאב לוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורשים בשער לבן פלטינהחני10/10/2012
שלום
השורשים שלי בשער הם לבנים מאוד וכמו שהספרית אומרת לי יש לך לבן פלטינה ואין הרבה מה לעשות ,עם איזה חומר אני יכולה להשתמש על מנת שאני אוכל ליהנות יותר מצביעת השער ולא באותו השבוע אני אראה בצבוצם של צבע לבן בשער
תודה חני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שורשים בשער לבן פלטינה - תגובה
ארז שרביט10/10/2012היי חני,
לפי התיאור שלך, יש לך צבע לבן ש"דוחה" את הצבע במהירות, ויש חברות- מהמובילות בעולם- שדוגלות בלא לצבוע את הלבן בצבע אטום, אלא לעמם את הצבע הלבן.
ממה שתיארת, ניתן אולי ליצור הרכב צבע שונה, על מנת שהלבן לא "ידחה". בכל מקרה, מציע לך לגשת לקבל חוות דעת נוספת, כדי שמעצב מקצועי יראה את השיער.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשורשים בשער לבן פלטינה - תגובה
זאב לוין14/10/2012לאיזה גוון של צבע את צובעת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


.jpg)