מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא יודעת אם אני בולימית או לא..מבולבלת..11/07/2011
אני בת 16.. ועברתי שנה לא קלה.. בכלל..
אדם מאוד קרוב אליי נרצח, אבא שלי התאשפז למשך חודשיים והיה במצב של סיכון חיים, עברתי בצפר השנה והייתה לי הסתגלות מאוד קשה ולא מצאתי את עצמי שם עדיין.. מבחינה חברתית (משהו שלא אופייני לי) אה.. וגם איך אפשר לשכוח.. חודש לפני שהיה לי ולחבר שלי שנה ביחד, הוא נפרד ממני ואני עדיין מאוד אוהבת אותו וכל כך לא רוצה להמשיך הלאה..
בקיצור, בזמן האחרון.. התחלתי להפסיק לאכול.. אני אוכלת פעם ביום וגם אחרי שאני אוכלת אני מקיאה.. אני לא עושה את זה בכוונה, כאילו, אני לא דוחפת אצבע בשביל להקיא.. זה כאילו הגוף שלי דוחה את האוכל ואני מקיאה אחרי שאני אוכלת... ירדתי מאוד במשקל בחודש האחרון... ואני מפחדת שאני בולימית.. ואני לא יודעת אם זה נקרא בולימיה אם אני לא מקיאה בכוונה...
מישהו יכול להסביר לי מה יש לי ולמה אני לא יכולה לאכול ופשוט להירגע אחר כך? :/* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
לירן רוגב17/07/2011מהתיאורים שלך בולט שעברה עליך תקופה קשה מאד בשנה האחרונה, שככל הנראה הגבירה מאד את רמת המתח הנפשי והמצוקה הרגשית שלך. כל אדם היה מתקשה להתמודד עם הדברים שאת מתארת, גם אם היה מודבר רק בגורם לחץ אחד (פרידה, הורה חולה, מעבר). על אחת כמה וכמה כשהם מתרחשים יחד. יש סיכוי מאד סביר שהבעיות שאת מתארת סביב אכילה והקאה הם ביטוי אחד למצוקה המצטברת הזו, ואני מתאר לעצמי שלא הביטוי היחיד.
כדי להבין טוב יותר האם מדובר בבולימיה, ומעבר לכך, כיצד ניתן לסייע לך להתמודד עם הקשיים האלו בחייך טוב יותר, מומלץ לשקול (יחד עם ההורים) פניה לגורם מקצועי (פסיכולוג, יועצת בית ספר, רופא משפחה וכדומה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

