מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבולבלת..אשרת09/01/2008
אני לא בטוחה שאני נחשבת אחת שיש לה הפרעות אכילה..
בעיקרון לפני איזה שנתים-שלוש אני נכנסתי לדיכאון ואז לא אכלתי הרבה.. אחרי תקופה של איזה חצי שנה-שנה שמתי לב שירדתי במשקל.. ואני הבנתי שאם אני לא אוכלת אז אני יורדת, וככה אני הייתי כמה חודשים ובאמת ירדתי במשקל, עד שפתאום נהייתי ממש רעבה בגלל שלא אכלתי מלא זמן והתחלתי לאכול..
לפני איזה חצי שנה ששמתי לב שאני עליתי במשקל, אני ניסיתי להפסיק לאכול ואני לא הצלחתי.. ואז אני התחלתי להקיא בכוונה מדי פעם..
בעיקרון אני לא חושבת שאני רזה במיוחד.. אבל אם יש לי באמת את הבעיה הזאת אני לא יכולה לדעת אם זה ככה או לא..
בנוסף לכל זה בזמן האחרון אני מתחילה לחשוב על שיטות להתאבד וכאלה דברים.. וכל דבר כמעט גורם לי לבכות..
יש לי ידיד שיודע על כל זה, הוא אומר שלפי דעתו אני רזה.. אבל הקטע שאני לא יודעת אם אני יכולה להאמין לו או לא, וגם אם אני האמין לו אני עדין רואה את זה שאני עולה במשקל בגלל כל דבר שאני אוכלת וזה גורם לי לבחילה ואני ממש נגעלת מלראות אנשים שמנים ואני כל הזמן חושבת איפה אנשים יכולים להוריד עוד, גם אם הם רזים..
מה זה אומר?
כי באמת אני רואה את עצמי בתור אחת יחסית שמנה, וממה שאני הבנתי אנשים שהם מתחת למשקל שבו הם אמורים להיות נחשבים עם הפרעות אכילה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאשרת
ד''ר סיגל אלון09/01/2008שלום אשרת.
נשמע מדברייך שעלייך לפנות להערכה פסיכיאטרית בהקדם. פסיכיאטר יעריך בראש ובראשונה את מצבך הרגשי וגם יוכל לעשות הערכה באם קיימת הפרעת אכילה. חשוב שתפני לקבלת עזרה מיידית. בהצלחה, דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוגע למכתב הקודם...
אשרת13/01/2008בנוגע למצב הרגשי, לפי דעתי זה השתפר.. אז רציתי לדעת אם את עדין ממליצה שאני אלך לראות מישהו..
ובנוגע לפסיכיאטר שאמרת שרצוי שאני אלך.. בגלל שההורים שלי לא יודעים על זה ואם זה תלוי בי הם לא ידעו על זה אף פעם.. רציתי לדעת אם יש איזשהו מקום שאליו אני יכולה ללכת לפגישה אחת כדי לנסות לראות איך זה הולך...
אם כן, בבקשה תכתבי לי איך קוראים למקום ואיפה הוא..אם יש מקומות מהמרכז, אז זה עדיף..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאשרת
ד''ר סיגל אלון16/01/2008שלום אשרת. להערכתי, גם אם המצב השתפר, עדיין עברת ממש לאחרונה תקופה רעה עם מחשבות על מוות ולכן כדאי לפנות לפסיכיאטר.
לשם הערכה של הפרעת האכילה שלך, אני ממליצה שתצרי קשר עם המרפאה להפרעות אכילה בבי"ח תל-השומר. בהצלחה. דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

