מבולבלת..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבולבלת..
    אשרת
    09/01/2008

    אני לא בטוחה שאני נחשבת אחת שיש לה הפרעות אכילה..
    בעיקרון לפני איזה שנתים-שלוש אני נכנסתי לדיכאון ואז לא אכלתי הרבה.. אחרי תקופה של איזה חצי שנה-שנה שמתי לב שירדתי במשקל.. ואני הבנתי שאם אני לא אוכלת אז אני יורדת, וככה אני הייתי כמה חודשים ובאמת ירדתי במשקל, עד שפתאום נהייתי ממש רעבה בגלל שלא אכלתי מלא זמן והתחלתי לאכול..
    לפני איזה חצי שנה ששמתי לב שאני עליתי במשקל, אני ניסיתי להפסיק לאכול ואני לא הצלחתי.. ואז אני התחלתי להקיא בכוונה מדי פעם..
    בעיקרון אני לא חושבת שאני רזה במיוחד.. אבל אם יש לי באמת את הבעיה הזאת אני לא יכולה לדעת אם זה ככה או לא..
    בנוסף לכל זה בזמן האחרון אני מתחילה לחשוב על שיטות להתאבד וכאלה דברים.. וכל דבר כמעט גורם לי לבכות..

    יש לי ידיד שיודע על כל זה, הוא אומר שלפי דעתו אני רזה.. אבל הקטע שאני לא יודעת אם אני יכולה להאמין לו או לא, וגם אם אני האמין לו אני עדין רואה את זה שאני עולה במשקל בגלל כל דבר שאני אוכלת וזה גורם לי לבחילה ואני ממש נגעלת מלראות אנשים שמנים ואני כל הזמן חושבת איפה אנשים יכולים להוריד עוד, גם אם הם רזים..

    מה זה אומר?
    כי באמת אני רואה את עצמי בתור אחת יחסית שמנה, וממה שאני הבנתי אנשים שהם מתחת למשקל שבו הם אמורים להיות נחשבים עם הפרעות אכילה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאשרת

    ד''ר סיגל אלון
    09/01/2008

    שלום אשרת.
    נשמע מדברייך שעלייך לפנות להערכה פסיכיאטרית בהקדם. פסיכיאטר יעריך בראש ובראשונה את מצבך הרגשי וגם יוכל לעשות הערכה באם קיימת הפרעת אכילה. חשוב שתפני לקבלת עזרה מיידית. בהצלחה, דר' אלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוגע למכתב הקודם...

    אשרת
    13/01/2008

    בנוגע למצב הרגשי, לפי דעתי זה השתפר.. אז רציתי לדעת אם את עדין ממליצה שאני אלך לראות מישהו..
    ובנוגע לפסיכיאטר שאמרת שרצוי שאני אלך.. בגלל שההורים שלי לא יודעים על זה ואם זה תלוי בי הם לא ידעו על זה אף פעם.. רציתי לדעת אם יש איזשהו מקום שאליו אני יכולה ללכת לפגישה אחת כדי לנסות לראות איך זה הולך...
    אם כן, בבקשה תכתבי לי איך קוראים למקום ואיפה הוא..אם יש מקומות מהמרכז, אז זה עדיף..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאשרת

    ד''ר סיגל אלון
    16/01/2008

    שלום אשרת. להערכתי, גם אם המצב השתפר, עדיין עברת ממש לאחרונה תקופה רעה עם מחשבות על מוות ולכן כדאי לפנות לפסיכיאטר.
    לשם הערכה של הפרעת האכילה שלך, אני ממליצה שתצרי קשר עם המרפאה להפרעות אכילה בבי"ח תל-השומר. בהצלחה. דר' אלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו