לא יודעת מה לעשות כבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת מה לעשות כבר
    מאיה
    27/07/2011

    כבר כמה שנים אני באנורקסיה(בערך 6)היום אני בת 19 אני מאוד אוהבת ילדים,ורוצה להביא לעולם לפחות 3 ילדים,אבל שמעתי באיזה אתר שמישהי שהייתי אנורקסית כמה שנים טובות הביאה לעולם ילד אחד אוטיסט וילד אחד עם שיתוק מוחין אני נורא מפחדת,וביינתים לארוצה לחשוב על החלמה,אני עכשיו נחשבת בתת משקל (1.60 על 36)אני באמת לא יוכל להביא ילדים לעולם?זה מאוחר מדי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת מה לעשות כבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    לירן רוגב
    28/07/2011

    נשמע שהכמיהה שלך להביא ילדים לעולם מהווה גורם חיובי ובריא בחייך, אבל שהאנורקסיה מאיימת "לשדוד" אותו ממך, ולא מאפשרת לך לחשוב על החלמה אפילו נוכח החשש מהמחירים שהמחלה הזו גובה ממך.
    זה נכון שאנורקסיה יוצרת נזקים גופניים, כדי לדעת מה הנזקים שמחלה זו גרמה לך צריך להיבדק. החדשות הטובות הן שרבים מהנזקים האלו הפיכים, ואני מכיר לא מעט נשים שהשאירו את המחלה הזו מאחוריהן והביאו ילדים בריאים לעולם. דבר נוסף שחשוב לזכור, זה שהמחירים של המחלה לא מתחילים ומסתיימים בגוף: גם אם ניתן מבחינה פיזית להביא תינוק, כאשר האם סובלת מהפרעת אכילה פעילה, הסיכוי שהיא תהיה פנויה ומסוגלת להעניק לתינוק טיפול הולם וראוי הוא נמוך. לכן אין לך סיבה לחשוב שלא תוכלי להביא ילדים לעולם, או שמאוחר מדי, אבל אם אלו התוכניות שלך, חשוב שתשקלי ברצינות איך את מתחילה לעשות צעדים לכיוון החלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו