אל תרימו ידיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אל תרימו ידיים
    אלה
    25/08/2011

    הי,אני רוצה לשתף...אני בת 24 בולימית מספר שנים , כל היום התעסקתי עם איך אני נראית ואיזה שמנה אני , אוכלת בלי סוף ורצה להקיא, אף אחד ממשפחתי לא ידע זאת, עד שחברה המליצה לי ללכת למטפלת אורית כהן בקרית מוצקין , לא האמנתי שאוכל לצאת מזה, עד שהגעתי אליה ,היא שנתנה לי המון כח וחזקה אותי מאוד,(בעברה היתה במקום הזה) אני כבר חצי שנה מטופלת ורואה את הדברים באור שונה לגמרי,כבר לא מקיאה !! גם כשיש נפילות -למדתי לקום, אני מתחילה להרגיש טוב עם עצמי, אשמח לתת חיזוקים במייל שלי או סתם להתכתב [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אל תרימו ידיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תרימו ידיים - תגובה

    מיכל לברטוב
    25/08/2011

    מחמם את הלב לקרוא את התגובות שלכן בנות. אני חושבת שמי שהיתה שם יכולה בהחלט להבין את הקושי והכרוניות של המצב. אוסנת, את מתארת חיים שלמים שנשלטים על ידי הפרעה ארורה שמשבשת את חייך. גם אם טיפולים קודמים לא עזרו זה לא אומר שלא יעזרו. ראשית יש עניין של כימיה, שנית ישנו המקום שלך בחיים, והבגרות שלך. את נשמעת במקום של סלידה ומיאוס מההפרעה וזה מנוף מצויין לטיפול. ממליצה בכל מקרה להגיע לטיפול בצוות ולא רק טיפול פסיכולוגי. אל יאוש, כפי שכתבו לך ניתן לנצח! בהצלחה יקירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו