מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רזה מידיע23/09/2011
שלום , בן 26 , זאת פעם שניה שאנ פונה כאן לעזרה, הגובה שלי הוא 1.87 ומשקלי בשנים האחרונות נע בין 55-62 (בדרך כלל באזור הגבול התחתון), כבר שנים שאני מנסה למצוא את הסיבה לכך ללא הצלחה, כשהלכתי לדיאטנית היא אמרה שסביר להניח ש/בחיים אני לא ישמין ושזה גנטי, העולם לאא מקבל את זה יפה שאני רזה ככה, האמת גם אני כבר לא.., מאז שאני זוכר את עצמי שיגעו אותי על כך כולם, מה אני יכול לעשות כדי להשמין, האם העובדה שאני לא אוכל גבינה לבנה קשורה לכך(הבנתי שיש שם הרבה סידן) , כדאי לציין שחוץ מזה אני אוכל די הרבה .., וכמעט הכל.., אך נשאר רעב , עוד משהו שכדאי לדעת, בשנה האחרונה אכילה של מוצרי בשר גורמת לי לעייפות ממש היסטרית עד כדי כך שאני נופל, ואכילה של מוצרי חלב גורמת לי להרגשת חולי, וגם סוג של עייפות.., אולי יש לגוף שלי קושי בפירוק של חלבונים?, וגלל זה אני גם כזה רזה, אשמח לעצה , תודהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רזה מידי - תגובה
מיכל לברטוב24/09/2011שלום לך,
אני מבינה את תחושת המצוקה שלך. אנשים לא מבינים שלעלות במשקל זה לרב הרבה יותר קשה מלרדת. אני לא מתרשמת שיש לך הפרעת אכילה, כיוון שאין לך בעיה בדימוי הגוף. האם היית בברור גסטרו מלא(צליאק, מחלות מעיים, וכו)? הייתי ממליצה ללכת לדיאטנית שתעזור לך עם רגישויות המזון וגם לעלות מעט במשקל. בהצלחה! ושנה טובה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא..
ע25/09/2011יש לי בעיה בדימוי הגוף.. אבל לכיוון השני מהמקובל, מה שלרוב מקשה עוד יותר , כי עבור העולם זה לא פוליטיקליקורקט להגיד "וואו איזה שמן.." אבל " יואו איזה רזה אתה" או " יש לך גוף של .." זה יותר טוב?! זה די דופק את המוח.. כבר התרגלתי .., וכן זה ממש נוריד את הדימוי העצמי, הייתי אצל רופא גסטרו אך לא התמדתי.., כי תכלס זה נראה די אבוד, האמת הבעיה היותר גדולה היא המהירות שבה אני נהיה רעב שוב ..
לא משנה כניראה שגם לכם אין עצה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא.. - תגובה
מיכל לברטוב25/09/2011זה לא אבוד. זה נשמע כמו בעיית גסטרו. מלבד לזה שגם דיאטנית תוכל לעזור לך לאכל כך שתהיה שבע לזמן ארוך יותר. מציעה לך להתמיד בברור גסטרו ועם דיאטנית, אני בטוחה שיוכלו לעזור לך. מעבר לזה אתה נשמע מאוד סובל ברמה הרגשית ויתכן שכמה שיחות עם איש מקצוע תעזורנה לך. מצטערת אם בתחושתך לא עזרתי מספיק, ומאחלת לך המון הצלחה ושנה טובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

