אחרי בולמוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי בולמוס
    נטע
    01/10/2011

    שלום,
    אני לא יודעת אם יש לי ממש הפרעת אכילה אבל כן קורה לי לפעמים שאני בולסת יותר מדי.
    אתמול למשל הייתי במסעדה והמנה שהזמנתי הייתה הרבה מעל ומעבר למה שהקיבה שלי יכלה להכיל. (אני יודעת שבולמוס מוגדר כאכילה של מספר קלוריות מסוים אבל אני לא מסתכלת על קלוריות אלא מגדירה בולמוס כאכילה שהיא מעבר למה שאני יכולה ומעבר ל"התפוצצות") וסבלתי מזה במהלך הלילה, היו לי כאבי בטן איומים, בחילות והקאות (לא יזומות).
    השאלה היא איך מומלץ להתנהג יום אחרי?
    קראתי שלא מומלץ להיות בצום ודווקא צריך לאכול מסודר אבל מה אם אני לא מסוגלת לאכול? כלומר ההרגשה כרגע היא שעדיין יש אוכל שיושב לי בקיבה ואם אני אוכל אז התוצאה תהיה דומה למה שהיה אתמול. האם באמת חייבים לאכול או שיש מקרים שבכל זאת כדאי לצום אחרי בולמוס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי בולמוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי בולמוס - תגובה

    מיכל לברטוב
    02/10/2011

    היי נטע. ההגדרה של בולמוס היא אכילה של כמות אוכל רבה, לבד תוך הסתרה ותחושת איבוס אחריה. מה שאת מתארת זה לא בולמוס אלא חריגה מסויימת בכמויות. מה שקורה לכולנו כשהאוכל ערב לחיקינו. בהגדרה של הפרעת אכילה מרכיב חשוב הוא דימוי הגוף והרדיפה לרזון. בכל מקכה לא הייתי עודה דבר לאחר יום כזה, אלא פשוט אוכלת רגיל. אם התופעה תחזור על עצמה כולל הקאות, הייתי ממליצה לפנות לרופא המשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו