דיאטנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיאטנית
    נועם
    16/10/2011

    שלום,
    אני מרגישה שאני מאבדת שליטה בנושא האכילה, אני נמצאת כרגע בטיפול פסיכולוגי ואנו עוסקת גם בנושא הזה.
    חיכיתי שאגיע לגיל 18 כדי שאוכל להיפגש עם דיאטנית בלא ידיעת ההורים... אשמח לדעת כעת כיצד אני יוצרת קשר עם דיאטנית והאם צריך שהיא תתמחה בתחום של הפרעות אכילה (אני לא חושבת שאני מוגדרת כמופרעת אכילה באמת)?
    האם זה יירשם איפשהו ועלול להשפיע על העתיד שלי בדרך כלשהי?
    פונים דרך קופת החולים או באופן פרטי? מה ההבדל?
    ההורים שלי אחראים על החשבונות בבית וכדומה... איך אני יכולה לדאוג שהעובדה שאני הולכת לדיאטנית לא תגיע אליהם? (אין לי בעיה לשלם בכוחות עצמי במזומן, אבל אני לא יכולה לבקש לנהל את החשבון הרפואי של עצמי כי זה יגרור הרבה שאלות).

    אני יודעת ששאלתי הרבה שאלות אבל זה המקום היחיד שלי לברר והדרך היחידה שלי להגיע לדיאטנית. אבקש שתענו לי בפירוט ועל הכל.

    תודה רבה רבה על העזרה, נועם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטנית - תגובה

    עדי מילר
    16/10/2011

    שלום נועם

    אני מניחה שלא סתם בחרת לשאול את שאלותיך בפורום זה ועל כן אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית המתמחה בהפרעות אכילה.
    ההבדל בין דיאטניות (כמו כול איש מקצוע רפואי אחר) העובד בקופ"ח לזה העובד באופן פרטי נעוץ בעובדה שפנייה דרך קופ"ח מתועדת במערכת של קופ"ח ובאופן פרטי לא, כמובן שהבדל נוסף ומשמעותי לאור גילך הצעיר הוא שהטיפול אינו מסופסד ברגע שפונים לאיש מקצוע פרטי ולכן העלויות גבוהות יותר בהשוואה לקופ"ח או כול גוף ציבורי אחר.

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נועם מתוקה

    מרי
    17/10/2011

    מנסיוני האישי ומתוך הבנה מלאה של חששותיך שלך - שהיו גם חששותיי:
    א. כן. חשוב מאד ללכת לדיאטנית שמתמחה בהפרעות אכילה (- אם אין הפרעת אכילה לא יזיק אבל אם תלכי למישהי שלא מתמחה וכן יש לך הפרעת אכילה זה יזיק מאד!!!!).
    ב. בנוגע לתיעוד הדברים - רק אם זה בקופחת חולים זה מתועד ואם יש לך אפשרות לשלם לכי על פרטי.
    ג. אני לא בטוחה אם מותר ל המליץ פה על אנשי טיפול מסויימים אבל אם את גרה באיזור ירושלים יש לי מישהיטובה שאני הלכתי אליה שעובדת גם בקופת חולים וגם באופן פרטי - כך שאם ההורים יגלו או שתרצי בסוף לעבור לקופץ חולים לפחות לא תצטרכי להחליף מטפלת.

    מחזיקה לך אצבעות.
    תשמרי על עצמך!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו