הפרעות אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות אכילה
    שלי
    21/10/2011

    אני בת 19.5 וחולה מגיל 16 בערך. תמיד הייתי רזה עם משקל שלי תקין וגם כשהייתי בתת משקל הגעתי רק ל46 קילו בגובה 1.64 כיום אני שוקלת 57 אבל אשמח לרדת 3-2 קילו. להפרעות אכילה שלי נלוו גם הקאות יזומות והייתי בטיפולים אצל דיאטנית ופסיכולוגית כמעט שנתיים. כיום אני בצבא (לקראת קבלת תפקיד כי הייתי בשנת שירות) והבולמוסים מתחזקים יותר מאי פעם על בסיס יום יומי. כל פעם אני מבטיחה לעצמי שאני אפסיק ומקיימת עם עצמי חוזה נוקשה שאם אני מפרה אותו אז אני אאסור על עצמי דברים משמעותיים (כמו לצאת לבלות עם חברים) אבל לא מצליחה לעמוד בחוזה. אני ממש אוהבת שוקולד וברגע שאני אוכלת קשה לי להפסיק. אני אומרת לעצמי "קדימה תהני כמה שאת יכולה ותקיאי הכל אח"כ מה הבעיה?" ואז אח"כ זה בעיה....אני מרגישה שאני מבזבזת את הזמן שלי על ההקאות....אני סובלת מכל רגע אבל לא יכולה להפסיק....אני חושבת על הכמות הבלתי נסבלת של קלוריות שהכנתי לפה שלי....

    כשאני עסוקה ופעילה חברתית ולא תקועה בבית לבד אני אוכלת מצויין ובשליטה....ההורים שלי והמשפחה חושבים שההקאות מאחורי...אני מסתירה זאת היטב
    אני מפחדת למות מזה כי יש עוד כל כך הרבה דברים שאני רוצה לעשות ולהגשים...אני אוהבת את החיים שלי עכשיו יותר מאי פעם.. ואני רוצה שהכל יהיה מושלם ולא יקלקל לי בגלל זה ההקאות באות בתקופות מסויימות. אני לא רוצה לחזור לטיפול פסיכולוגי כי זה יעשה לי בעיות עם הצבא מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    שלי
    21/10/2011

    רציתי להוסיף שבעקבות זה גם המחזור שלי לא סדיר אני ממש משגעת את הגוף שלי...ואמא שלי תמיד חושדת בי בגלל זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות אכילה - תגובה

    לירן רוגב
    23/10/2011

    מהדברים שלך אפשר להבין שאת מתמודדת עם הפרעת האכילה שהחלה עם מאפיינים אנורקטיים ותפסה כיוון בולמי, עם החמרה סביב תקופת הגיוס. כמו כן, אני מבין שבעבר היה טיפול והבעיה הייתה גלויה יותר, וכיום יש יותר הסתרה והעמדת פנים. כמו שאני מבין מהדברים שלך, יש שתי אפשרויות: או שהטיפול נקטע מוקדם מדי, והבעיה לא טופלה עד השורש, או שזה כבר היה מאחורייך אבל בתקופה הנוכחית, סביב לחצים כאלו או אחרים, יש משבר ונסיגה. בשני המקרים, התשובה היא חזרה לטיפול, חד וחלק. המשך ההסתרה וההתעלמות לא יגרמו לבעיה להיעלם אלא להפך. לגבי המשמעויות של חשיפת המצב ופניה לטיפול בהקשר של השירות הצבאי: אי אפשר לדעת בוודאות מה ההשפעות של חשיפת המצב (במיוחד מאחר ואת עוד לא יודעת מה התפקיד), אבל לא תמיד באופן אוטומטי חשיפה פוגעת בשירות. המלצתי היא לנסות לקבוע מפגש עם הפסיכולוגית שטיפלה בך, אפילו באופן חד פעמי, לשתף אותה בתמונת המצב, ולעשות יחד חשיבה משותפת על הצרכים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו