הפרעת אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת אכילה
    גל
    31/10/2011

    שלום קוראים לי גל ואני בת 15 ,לפני חצי שנה שקלתי 73 קילו שזה עודף משקל לבנות בגילי,אז החלטתי לעשות דיאטה ירדתי 6 קילו ובחופש הגדול זה תפס תאוצה והורדתי עוד 12[סהכ 55קילו שקלתי] אבל ה12 קילו שהורדתי במהירות נגרמו בגלל שלא הייתי אוכלת כלום במיוחד לא בלילה הייתי מרעיבה את עצמי טואטלית,כל פעם רבתי עם ההורים שלי על זה והם לקחו אותי לדיאטנית לפני שבוע ובגלל שהדיאטנית בנתה לי תפריט חדש שכולל 5 ארוחות ביום עליתי לבניתים 2 קילו ואני ממש מפחדת לעלות עוד ואני לא רוצה להמשיך עם הדיאטנית ממצד שני אני גם לא רוצה להרעיב את עצמי כי זה מסוכן בגילי,למרות המחמאות שאני מקבלת בכל יום אני עדיין לא מאושרת שאני מסתכלת במראה ואני רוצה להגיע כבר למשקל 50 קילו..מה אני יכולה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה - תגובה

    מיכל לברטוב
    31/10/2011

    היי גל, אינני יודעת מה גובהך ומהו משקל היעד שלך. אני שמחה לשמוע שאת מבינה שהרעבה עצמית היא דרך הרסנית ולא יעילה. חשוב שתשתפי את הדיאטנית בחששות שלך, ולדאוג לעליה מתונה ובריאה ואחכ ללמוד ללמוד לשמור על המשקל. יתכן שכדאי לקבל טיפול אצל דיאטנית מומחית להפרעות אכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להיות מתחת ל 50 קילו

    שיר
    10/12/2011

    גם אני כל החיים רציתי להיות מתחת ל50 קילו וגם שהייתי מרעיבה את עצמי שהייתי מגיעה לשם גם לא הייתי מאושרת רק כל הזמן פחדתי שאני יעלה ויעלה ושאני אחזור למשקל שהייתי אבל הפחד הזה וחוסר שלמות עם איך שאני נראת בכל משקל הביא אותי לזה שעליתי בסוף והרגשתי נורא. נורא מאוד.
    ואחרי שנים של דיאטות נתקלתי לכתבה באנטרנט על הפרעות אכילה. הבנתי שיש דרך להיות שלם עם עצמך בלי לפחד, בלי לפחד שאף גבר לא ירצה אותי, בלי לפחד שאני אשמין פתאום... או שיתנו לי הערות.
    עשיתי טיפול בתת מודע שאפשר לי להוריד ממני את הרגלי האכילה שכל כך השפיעו עלי כל השנים ולהתחיל לאהוב את עצמי כמו שאני ולהבין שמגיע לי לחוות הכל בחיים ובלי לחשוב כל הזמן מה אכלתי ואיך ולמה וכמה.
    ולהגיע לזוגיות ואבה והאנשים שקרובים אלי. גם את יכולה להגיע לזה! ולשמוח ולחייך.
    אם זה מעיניין אותך את מוזמנת לשלוח לי הודעה חזרה לפרטים נוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו