חברה אנורקסית- מה עושים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברה אנורקסית- מה עושים?
    שירה - בת 14.
    27/01/2008

    שלום לכולם,
    יש לי חברה מהכיתה שהרגלי האכילה שלה והאופן בו היא מתנהגת מעוררים אצלי דאגה מתוך חברות. אני רוצה שמישהו יעזור לי לאבחן את מה שרשום פה והאם באמת זה תסמינים של מחלת האנורקסיה, ואיך אני בתור חברה יכולה לעזור לה.
    1) בב"ס היא אוכלת פרוסה אחת של לחם חי מלא בלי שום ממרח.
    2) היא צמחונית.
    3) היא לא אוכלת כמעט שום דבר.
    4) היא חושבת שהיא שמנה- והיא ממש רזה!
    5)היא חוששת מהשמנה
    6) אצלה לדעתי זאת גם בעיית גנטיקה- יש לה הורים מאוד שמנים.
    7)ההתנהגות שלה היא פרפקציוניסטית ואובססיבית.
    8)היא שוקלת מזון וסופרת קלוריות
    9) לובשת בגדים רחבים כדי להסתיר את גופה.
    10) יש לה ביטחון עצמי ירוד והיא לא אוהבת את המראה שלה.
    11) מרבה בפעילות ספורטיבית.

    כל מה שאני כותבת ועושה עכשיו זה מתוך אכפתיות, היא חברה שלי והיא חשובה לי,
    אני לא רוצה שחלילה יקרה לה משהו וזה יהיה בגלל שאני לא פעלתי וסיפרתי על כך.
    מה אני יכולה לעשות??? כל יום שעובר ממש קשה לי עם המחשבה שהיא נגררת למחלה הנוראית הזאת!
    חוץ מזה היא כל הזמן קוראת לי רזה (ואני רזה) וטוענת שהיא שמנה ואני אוכלת הרבה יותר ממנה והיא רואה את זה אך עדיין היא טוענת שהיא אוכלת יותר ממני ושאני לא אוכלת כמעט כלום.
    אני יודעת ובטוחה שזה סוג של הפרעת אכילה, ואני לא יודעת מה לעשות,
    חשבתי לפנות ליועצת בב"ס ולשאול אותה מה עושים במצב כזה או לדבר עם האמא של החברה שלי, אבל אני לא יודעת מה נכון לעשות.
    זה כל כך מדאיג אותי
    כל תשובה שישנה בנושא אני מאוד אשמח לקבל,
    תעזרו לי להציל את החברה שלי, אני לא רוצה להסתכל ולראות איך היא גומרת לה את החיים =(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברה אנורקסית- מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירה

    ד''ר סיגל אלון
    28/01/2008

    שלום שירה,
    נשמע, עפ"י דברייך שלחברתך יש בעייה ויש סיבה לדאגתך. רצוי לפנות, כפי שכתבת ליועצת ביה"ס או לאמה של החברה. את נשמעת מאד בוגרת ונראה לי שתדעי למי משתיהן כדאי לפנות או שאולי לשתיהן. בהצלחה. דר' אלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו