מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצילונועה10/11/2011
למה תחושת הרעב הזאת כ"כ נעימה לי שוב? למה אני שוב מרעיבה את עצמי כדי להרגיש את הכבא בטן הנעים הזה? למה אני שוב חותכת את עצמי כשאני מרגישה שאני לא רעבה? הכל הייה בסדר!!! חצי שנה הידיים היו שלמות חצי שנה יכולתי לאכול במבה בלי לבכות יכולתי לצאת למסעדה עם חברים בלי לצאת להפסקת שירותים ברגע שאני מסיימת חצי צלחת... חצי דנה הייה לי טוב!!! למה זה חזר אלי? אני לא רוצה את זה! אני רוצה לאהוב לאכול אני רוצה להיות שמנה ומאושרתת!!! למה המוח לא מבין את זה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצילו - תגובה
לירן רוגב10/11/2011עצם העובדה שאת מזהה את ההשפעות המזיקות של הצמצום התזונתי והתנהגות הפגיעה העצמית בזמן אמת היא חשובה - עכשיו השאלה מה עושים עם זה. אם השיפור שאת מתארת בעבר התרחש בעזרת טיפול, שווה לשקול לחזור אפילו לפרק זמן מוגבל כדי להתחזק שוב. אם לא, אולי זו אינדקיציה לזה שצריך, עם עדיפות כמובן לטיפול אצל מומחים להפרעות אכילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלון
אורטל28/11/2011שלום נועה
באם תיהיה מוכנה לענות לי על שאלון שאני אשלח אליך במייל?
תודה אורטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
שיר10/12/2011נועה יקירה, תראי איזה יופי, את מבינה שאת רוצה לצאת מזה שאת רוצה לאכול ולהיות מאושרת ולצאת עם חברים בכיף. את לא בעמוק של המחלה.
כל הכבוד לך שהצלחת להחזיק ככה חצי שנה וזה לא חייב להפסק פה. יש אפשרות להשאר כמו שאתה להיות מאושר בלי להקיא. יש אפשרות כזה שנוכל לאכול מתי שבאמת אנחנו רעבים ולא שמשעמם בלי בולמוסים. דרך טיפולים דרך התת מודע,
שמאפשרים לנו לאתר למה אנחנו משתמשים שהרגלי אכילה כאלה לא טובים ולשנות אותם.
תאמיני לי, מניסיון אפשר להפוך את הקופסה ולהתחיל לחיות באכילה טבעית שרעבים בלבד מבלי בולמוסים והרעבות. אם תרצי לשמוע עוד על הטיפולים שעברתי את יכולה לשלוח הודעה.
תיהיה חזקה יקירה! את תצלחי לצאת מזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

