מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה המקום הטיםולי המתאים לי?דני29/01/2008
הי...
מזה 8 שנים אני סובלת מאכילת יתר. מינון האוכל וההתקפים מגיעים במידות שונות לאורך השנים וזאת בהתאם לאירועים הקורים בחיי. באופן עקרוני אני מנסה להוריד 7 קילו כבר 8 שנים ולא מצליחה כי.... שבוע אני בדיאטה שבוע אני שוברת דיאטה וזוללת. קשה לי להיכנס למסגרת, קשה לי להכין לעצמי אוכל חם, ברגע שאני שוברת דיאטה זה לאכול הכול מהכול וברגע שאני בדיאטה אני "ילדה טובה" .הלכתי לטיפול פסיכולוגי במשך שנה ועברתי טיפול אצל קינסיולגית במשך חודש והבעיה לצערי, עדיין יישנה. אשמח שתמליצי על מקום שבאמת עוזר לפתור את הבעיה ולא רק מבטיח הבטחות, כי נמאס לי שהבעיה לא נפתרת ואני מאוד רוצה להיפתר מההתמכרות הזו.
תודה רבה
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדני
ד''ר סיגל אלון29/01/2008טיפול במרפאה להפרעות אכילה ייתכן שיעזור לך. זו לא קבוצת דיאטה או הרזייה אלא טיפול שמטרתו להבין מה מאחורי האכילה יתר. בהצלחה, דר' אלון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
קשת13/02/2008כמו תל-השומר לדוגמא?
גם אני קיוויתי שאני יכולה לטפל בזה לתמיד
טופלתי שם מספר חודשים והם בעיקר הצמידו לי דיאטנית
והרגשתי שזה רק מדרדר את המצב שלי והפסקתי את הטיפול.
ציפיתי מהם לדברים אחרים וממש התאכזבתי כי הייתי בטוחה שזה המפלט האחרון ושזה מה שיעזור לי
אבל בנתיים מאז המצב שלי הולך ומתדרדר, כדאי לי לחזור לנסות שם שוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקשת
ד''ר סיגל אלון13/02/2008שלום,
אינני מכירה את הטיפול בתל השומר לבעייה זו. במרפאה ברמב"ם הטיפול הוא קבוצתי בהנחיית 2 מטפלות: פסיכותרפיסטית ודיאטנית. את יכולה לברר פרטים בטלפוןף 04-8543031, אצל דליה.
דר' אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דני
רחלי16/02/2008לפני מס' שנים הייתי במצב דומה, ניסיתי להוריד במשקל וחוסר ההצלחה תשכל אותי וגרם לי להלחם בגוף שלי כך שבשבוע מסויים הייתי מצליחה לשמור ולאכול סדיר ובשבוע שאחרי היו לי בולמוסים והקאות.
פניתי למחלקה פסיכיאטרית בבית חולים וטופלתי ע"י פסיכולוג, דיאטנית ואח"כ גם פסיכיאטר.
ברוך השם אני אחרי זה אולם עדיין יש בי החשש שזה יחזור.
לעצם העניין, הדרך היחידה לטפל בבעיה לדעתי זה הטיפול המשולב.
יפה שעה אחת קודם. אל תסבלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

