קור קור קור !! אמאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קור קור קור !! אמאלה
    מאי
    23/11/2011

    שלום,אני בת 17 וירדתי כ15 ק"ג בחצי שנה האחרונה.
    שוקלת 49 ק"ג על 1.61 .
    אני סובלת מקור ממש רציני.. קור כזה שלא מאפשר לי לתפקד.. בלימודים,לישון,לשבת,ללכת.. שום דבר!
    אני מנסה לאכול מסודר ולשלוט בהקאות כדי שהאוכל והערכים התזונתיים שלו ישארו בתוכי .. אבל זה עדיין בתהליך.

    רציתי לדעת ממה זה נובע הקור? ואם זה יסתדר והגוף יתרגל לכך?
    הצמרמורות שאני סובלת מהן בבית\בחוץ הן בלתי נסבלות.
    אני בחדר שלי עם מזגן על חימום 30 מעלות והמון המון שכבות ולא מתחממת !!

    וכאמור- אני לא בתת משקל.
    מה אני עושה?
    והאם נשירת שיער חמורה גם מעידה על כך ?
    [ אני נמצאת בפיקוח דיאטני ופסיכאטרי]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קור קור קור !! אמאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קור קור קור !! אמאלה - תגובה

    מיכל לברטוב
    23/11/2011

    היי מאי,
    את מתארת רק חלק מהמצב. אינני יודעת איך ירדת, מלבד זה שהיו גם הקאות. זה לא נשמע טוב, והקור שאת מתארת נובע ממשקלך הנמוך וכנראה גם מצריכת מזון מועטה במהלך היום. ממליצה מאוד לקבל עזרה מדיאטנית מומחית לתחום. כשלגוף יש מחסור באנרגיה סובלים מקור. חום=אנרגיה= קלוריות. בנוסף כשאחוזי השומן נמוכים מידי, אין לגוף הגנה מפני הקור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קור קור קור !! אמאלה

    מאי
    23/11/2011

    שלום לך, אני ירדתי במשקל תוך כדי הפרעת אכילה פעילה..
    היו לי המון בולמוסי אכילה והקאות ממושכות.. אני הייתי גם במעקב דיאטני כל התקופה הזו והיא ראתה את הירידה במשקל אבל עבדתי איתה בעיקר על המיתון והדחף בהקאות.
    ועכשיו אני משתדלת להתייצב על המשקל שאני נמצאת בו. 49 . למרות שכתבת שהוא נמוך. לפי מה את אומרת שהוא נמוך? כי אני לא נמצאת בתת משקל [? ]

    יש ימים שאני לא מקיאה ואני ממש אובססיבית לקלוריות שאני מכניסה לפה מנסתם כי אני לא רגילה לאכול מסודר "ולשמור בבטן" את האוכל. אז האנרגיה שמוכנסת היא מתוכננת..
    והתופעות הפיזיות שאני סובלת מהן מתחילות להפריע לי. ואני לא יודעת כבר מה לעשות. :\
    גם המחזור מראה "הפתעות" מוזרות לאחרונה..
    הדימום פחת ממש.. וקיבלתי ליום יומיים.. מה שפעם היה לי מחזורים ארוכים ודימומים חזקים..
    איך זה הגיוני?
    אני לא מבינה!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קור קור קור !! אמאלה - תגובה

    מיכל לברטוב
    23/11/2011

    זה הגיוני יקירה, כי הגוף שלך סובל. לא רק ההקאות מזיקות, גם האכילה המועטה. אני חושבת שהצד שלך שלא אוהב את התופעות הגופניות הוא צד בריא ויש לחזק אותו. לא היה מזיק לקבל איבחון וטיפול במרפאה להפרעות אכילה, או לפחות להעזר בטיפול פסיכולוגי. אם הדיאטנית אינה מומחית להפרעות אכילה כדאי להחליפה. קור והחלשות המחזור הם סימנים מובהקים לסבל של הגוף, אבל זה הפיך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני ככה

    ננננננ
    23/11/2011

    כל הזמן ככה, קר לי, יש לי נשירת שיער והשיער שלי לא כמו פעם
    וגם יש לי כאבי גב (כנראה בגלל התזונה שלי ) וגם הגב יותר כפוף . אני בקושי אוכלת בשר גם ומה שעצוב לי כל כך וכואב לי בלב שאם כל זה עדיין המוח והרגש ממשיכים לדרבן אותי בצמצומים של אוכל..ואני מנסה להילחם בזה כמה שאפשר.גם אצלך זה ככה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קור קור קור !! אמאלה

    מאי
    23/11/2011

    כן... אני ממש מפוחדת ובפאניקה מכל התופעות האלו שקורות לי ובו זמנית מנסה לשלוט בהן שלא יחמירו.. אבל לא מצליחה כי הרצון "לשמור" על הרזון גובר.
    ואני לא רוצה למצוא את עצמי עולה במשקל ולמצוא את עצמי מודדת את הבגדים ורואה שהם נעשים קטנים עליי..אני אוהבת לראות שהמספר על צג המשקל אותו הדבר או שהוא יורד כלפי מטה.. ושאנשים סביבי רק אומרים לי כמה שאני יפה ונראית טוב. אולי לעומתם אלו שאומרים שאני ממש ממש ממש רזה ושאני חייבת לעצור כבר ושזה נראה מגעיל וחיוור ובלה בלה בלה..

    להסתכל בתמונות ולראות את השיער המלא והשופע שהיה לי זה מתסכל כל כך.
    להתכסה במיליון ואחת שכבות בלילה ועדיין לא להצליח להתחמם זה גורם לי לבכות.. מפחד.. מבושה.. מהבנה או יותר נכון - חוסר הבנה של איך הגעתי למצב הזה?!

    ודי עם ההקאות האלה. מתי אצליח לשלוט בעצמי מתי?!?!?!?!?!!?!?!?!
    הפרעה מטופשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו