מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בולמיה ..ליהי19/12/2011
טוב אז שלום, קוראים לי ליהי ואני בת 15.וזה פעם ראשונה שאני כותבת פה אז אני לא יודעת איך זה ממש הולך ..
הגובה שלי 1.69 ושקלתי 69. עשיתי דיאטה ובתוך חודש ככה ירדתי 4 קילו ואז שקלתי .65 למרות כל המחמאות אני שמנה לדעתי. ואז התחיל הכל ,היה מין התקף אכילה ואז פשוט הלכתי לשירותים והקאתי. באותו ערב החלטתי לעשות דיאטה עוד פעם, רציתי לשקול 62. כל פעם פשוט נכנסתי להתקף אכילה והקאתי ,לא ידעתי מה יש לי אז כתבתי באיזה אתר של שאלות והפנו אותי לפה בקיצור תוך שבוע וחצי ירדתי 3 קילו ושקלתי 62, ואז שאתה מגיע ל62 אמרתי אני עדיין שמנה אני צריכה לשקול 60.וככה כל פעם הורדתי לעצמי .ואני פשוט כל פעם אומרת לעצמי "זהו הינה רק עוד פעם אחת תקיאי" "פעם אחרונה" וזה כבר שבועיים ככה אני מקיאה על בסיס קבוע לא סיפרתי את זה לאף אחד, רק החברה הכי טובה שלי יודעת והיא כל הזמן אומרת לי: לא הקאת נכון?תהיי חזקה ,את חזקה נכון ? ואני מבטיחה לה שלא אבל האמת היא שכן אני כבר מיואשת לא באלי שההורים שלי ידעו ולא באלי טיפולים וכלום לא יודעת מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בולמיה .. - תגובה
לירן רוגב20/12/2011כאשר מנסים לרזות בדרך שאינה מאוזנת ואינה מבוקרת, הרבה פעמים מגיעים למצב של בולמוסים (עם או בלי הסימפטום של ההקאות). אם בתגובה מחליטים להיכנס עוד יותר למשטר של צמצום ודיאטה חריפה, מה שקורה זה שפשוט "מזמינים" את ההתקף הבא ואת המשך המעגל הזה, גם אם מתפתים להאמין ש"רק עוד פעם אחת".
המלצתי - לשתף את הורייך, על אף הקושי, ולבקש הפניה לדיאטנית שמתמחה בהפרעות אכילה או למסגרת טיפולית המתמחה בהפרעות אכילה. במקרים כאלו, חשוב לעשות את הפנייה כמה שיותר מהר, משום שככל שהטיפול מוקדם יותר כך הוא יעיל וקצר יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני
מישי05/01/2012אני הייתי בולימית שנה שלמה, עם הפסקה בין שתי תקופות... יכולתי להקיא שלוש פעמים ביום... ואני חושבת שאם הייתי הולכת בשלב הזה לדיאטנית או וואטבר, זה היה נהיה הרבה יותר גרוע, כי זה היה מאבחן אותי פתלוגית וזהו. אין לי מושג איך הצלחתי לצאת מזה בסוף... אולי בגלל שקבעתי לי מראש שבשביל לצאת מזה שווה לי להשקיע גם השמנה של 4 ק"ג, נניח. (שקלתי אז בסביבות 61-2, מטר שישים) ואז גם כשנכנסתי לבולמוס הכנסתי לעצמי שגם אם אני לא מקיאה הפעם זה לא נורא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תתיאשי!
שוהם06/05/2012אני גם בולימית,ואני רוצה להגיד לך רק משהו אחד-את יכולה לעצור את זה בעצמך!ואם את לא רוצה ללכת לטיפולים כדאי שתפסיקי עכשיו,כי עוד כמה חודשים את כבר לא תשלטי על עצמך.את יכולה-וזה מבחן לכוח הרצון שלך-לנסות לאכול מבוקר מאוד.וגם אם יש לך בולמוס אכילה תגידי לחברה שלך שלא תיתן לך ללכת לשום מקום כדי להקיא-וזה יעבור אחרי כמה זמן,הצורך להקיא.אז שיהיה לך באמת בהצלחה,ושתדעי ששמנה או לא זה הכל בראש.בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

