הפרעת אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת אכילה
    איה
    11/02/2012

    שלום רב,

    יש לי אח בן 24 , לפני כשנה וחצי הוא החל לאכול בריא, הוריד את כל הג'אנק ואוכל רק מאכלים בריאים (הוא אף פעם לא היה שמן, היה טיפה יותר בשרני מהיום, היום הוא ממש אנורקס, אפשר לראות על הגוף שלו איך נראות העצמות בגוף האדם), הוא התמכר מאד לתחושה של השדיפות והרזון ובעיקר לתחושת הריקנות, הוא סותם את עצמו רוב היום עם קפה (4-5 קפה ביום), בערב קערת ירקות ענקית מאד, לפעמים הוא מוסיף לזה קערת פסטה ענקית או בורגול ענקית (יום כן יום לא , בטוח שלא כל יום!), מלח לא נכנס לתפריט בכלל וגם שומן לא, בכלל!!!!!!, הוא אובססיבי מאד מאד לגבי מלח ושומן, לאחרונה שמנו לב שיש לו גם בעיות ביציאה (בגלל הפרעות האכילה הללו), הוא לא מבין "למה יש לו את הבעיות הללו ביציאה...", אנשים חושבים שהוא מעשן סמים בגלל שהוא נורא נורא רזה (יש לציין לזכותו שבחיים הוא לא נגע בסמים), אי אפשר לדבר איתו על הנושא הוא הופך לכלב עצבני ונובח עלינו, אנחנו מודאגים מאד ולא יודעים לאן לפנות, אני נורא קרובה אליו ואפילו לי הוא לא מקשיב, ממש אזלת יד, דרושה דעתכם ועזרתכם איך אפשר לפתור את הנ"ל.

    תודה גדולה מראש

    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה - תגובה

    מיכל לברטוב
    14/02/2012

    זה נשמע לא טוב. אך כיוון שהבחור בן 24 ומסר לעזור לעצמו לא פשוט להתערב. אולי אפשר להתחיל מלשלוח אותו לרופא משפחה לבדיקות כלליות? חשוב שיבין שהנזקים גדולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו