האם עלי לפנות לרופא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם עלי לפנות לרופא?
    מורן
    07/04/2012

    שלום

    בת 27, סובלת מהפרעות אכילה מגיל מאוד צעיר, נמצאת בתת משקל.

    מאז ומעולם היו לי בעיות אכילה, נמנעתי ממאכלים משמינים ועברתי תקופות הולכות ובאות של צום.

    בימים האחרונים זללתי יתר על המידה שאני מקציבה לעצמי, והחלטתי שבאופן זמני אני ארשה לעצמי לאכול ולהקיא (אף פעם לא הקאתי בכוח בעבר, גם כשהיה נדמה לי שאני אוכלת יותר מדי).
    אתמול לאחר הארוחה שוב ניגשתי להוציא את הכל, אבל לאחר האקט הרגשתי כאבים ממש חזקים.
    חשבתי שזה יעבור, שהגוף לא יכול לעמוד בכמות ההקאות האלה ושזה סתם היה מעשה דבילי מצידי.
    אבל היום התעוררתי שוב עם הכאבים האלה.
    כאבים שהולכים ובאים באזור הריאות, מן לחץ כזה במרכז הריאות.
    כאבים בלוע ומתחת ללסת.
    אכלתי מצה, כדי להרגיש אם זה כואב, אבל זה לא.
    זה כואב לי בלי שום פעולה מצידי, פתאום הכאבים והלחצים מצגיעים וזה קצת מלחיץ אותי.

    האם עלי לגשת לרופא? יכול להיות שלמרות הפעמים הבודדות האלה גרמתי לאיזה נזק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם עלי לפנות לרופא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם עלי לפנות לרופא? - תגובה

    מיכל לברטוב
    09/04/2012

    כמובן שלפנות לרופא! כאבים כאלו מחייבים בדיקה. הקאה היא אקט לא טבעי לגוף. חומצת הקיבה חזקה מאוד ויוצרת נזקים. פני מיד לרופא משפחה, ובהמשך למרפאה להפרעות אכילה. אל תוותרי,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו