מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היינטע18/02/2008
היי,
את יכולה בבבקשה להגיד לי כמה אמורה לשקול מישהי בגובה של 1.67וחצי ס"מ?
אגב,אני בת 14..
תודה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לספיר
זהר שגיא19/02/2008נהוג לדבר על טווח של משקל תקין ולא על נקודה ספציפית אחת. כמובן שצריך להתחשב בנתונים נוספים כמו- מבנה גוף וכדומה.
אין לי את הטבלאות המתאימות לגיל שלך, אבל אם את מוטרדת את יכולה לפנות לרופא המשפחה שלך שבוודאי יוכל לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלזהר שגיא
נטע19/02/2008תודה אבל..הייתי מלאה,ואני לא אומרת סתם.
שקלתי 64...
עברתי אירוע לא נעים וכיום אני שוקלת פחות(וכ"כ שמחה על כך.)
הורי שלחו אותי לדיאטנית שתתן לי לעלות במשקל אך לשווא.
ועם רופא המשפחה אני לא רוצה לדבר כי הוא בטוח ידווח להורי.
הם גם רוצים לשלוח אותי למרפה לה"א ואני לא רוצה כי אני לא חושבת שיש לי בעיה למרות שכולם אומרים שיש לי בעיה.
לכן רציתי לדעת בערך מהוא טווח המשקל.
תודה והמשך יום נעים,
ספיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלספיר
זהר שגיא19/02/2008כאמור, אין לי נתונים לגבי המשקל התקין בגיל שלך.
לדעתי את לא צריכה לפחד ממפגש עם דיאטנית. היא כמובן תוכל להעריך ולתת לך מידע האם המשקל הנוכחי שלך תקין, ואם כפי שאת חושבת באמת אין שום בעיה- היא תוכל לאשר זאת והסביבה הדואגת שלך תפסיק לדאוג.
חשוב מאוד לטפל בבעיות אכילה ושמירה על משקל מיד כשהן מתחילות, גם אם קשה להודות בקיומן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלזהר שגיא
נטע19/02/2008
הייתי כבר אצל דיאטנית כדי שתעזור לי להעלות במשקל אבל רק המשכתי לרדת..שלדעתי זה טוב כי אני שמנה..
לדעתי אין בעיה אבל הדיאטנית שהייתי אצלה אמרה שיש בעיה ושאין טעם שאמשיך לבוא אלייה כי היא לא יכולה לעזור לי,כי במקום להעלות אני רק יורדת.ואמרה להוריי לשלוח אותי למרפאה לה"א כשהם יחזרו..(הם בחו"ל..)
וכל מי שדואג לי דואג סתם,לדעתי אין צורך לדאוג אבל אני לא יכולה להחליט עליהם.
באמת שכבר אין לי כוח..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלספיר
זהר שגיא20/02/2008בלי להכיר אותך ואת פרטי המקרה שלך אני לא יכולה לומר מי צודק ומי טועה.
אם תחליטי לפנות למרפאה לטיפול בהפרעות אכילה, ויש לך שאלות נוספות על כך, את מוזמנת לשאול כאן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

