בולימיה ובולמוסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולימיה ובולמוסים
    שיר
    20/02/2008

    הייתי מקיאה אחת לשבוע במשך 15 שנה והפסקתי לבד להקיא עשיתי החלטה שזה גרוע ולא מרזה ומשבש לי את החיים והפסקתי תודה לאל אבל! נראה לי שעדיין יש לי בולמוסים של אוכל מתוך לחץ, אמנם לא בכמות גדולה מאוד דוגמא: 4 עוגיות ו4 שוקולדים וסנדוויץ. כל יום אני חייבת קצת שטויות האם זה בולמוס? תפרטי לי מה הכמות בבולמוס בבקשה והאם זה המשך של בולימיה למרות שאני לא מקיאה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולימיה ובולמוסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לירון שלום

    זהר שגיא
    20/02/2008

    טוב מאוד שהגעת להבנה שהקאות הן דבר גרוע שפוגע מאוד בך ובחייך.
    כדי להעריך האם דפוסי האכילה הנוכחיים שלך הם בעייתים או לא, את צריכה לפנות לדיאטנית. מותר לאכול "שטויות", אבל כמובן שזה תלוי בכמות ובצורת האכילה.
    אני לא יכולה לפרט לך מהן הכמויות בבולומוס מכיוון שמדובר במשהו אישי שתלוי בדפוסי האכילה היומיים שלך. זאת בדיוק העבודה של דיאטנית. את יכולה לפנות דרך קופ"ח או מרכז לטיפול בהפרעות אכילה באזור מגורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו