לכל מי שחוותה אי פעם הפרעת אכילה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לכל מי שחוותה אי פעם הפרעת אכילה!!!
    רונה
    13/08/2012

    אחרי שני עשורים של חולי ואין ספור טיפולים.
    אחרי מלחמות, מאבקים ואישפוזים.
    אין מזור.

    מה עוד נותר לנסות?

    ראיתי שקיימת שיטת לוסקי. מישהי מכירה?
    שמעתי על טל אור. מישהי ניסתה?
    הבנתי שיש טיפול קצר CBT, מישהי ממליצה?
    רב מקובל?
    היפנוזה?

    או שמא עלי להשלים עם חיי גיהינום?

    אנא עזרתכן.

    *מנהלי פורום יקרים, אנא אל תספקו לי תשובות פלסטיק וסיסמאות יפות של "דיאטנית מהקופה" "פסיכולוג קליני"... עבורי זה ריק מתוכן.

    סליחה ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אמא
    14/08/2012

    הלוואי והיה שרביט קסמים שבהינף יד מוחק את הכל ומטעין את התאים באנרגיות חדשות וחיוביות אבל אין כזה דבר. בכדי שמשהו יעזור את צריכה לרצות את העזרה. נשמע דוקא שאת מעוניינת בעזרה ואין ספק שעזרה חיצונית תעזור לך אולם בתנאי שתחליטי שאת עוזרת לעצמך לנצח את המחלה.
    על טל אור שמעתי רבות אולם אין לה מטה קסם. בכדי להילחם במחלה ולהכחיד את כל התופעות הנילוות, יש צורך בטיפול ארוך ואינטנסיבי. לא שמעתי על שיטת לוסקי. לגבי רב מקובל, גם שם היינו וקבלנו ברכות.. גם השתטחנו על קברי צדיקים ואפילו קרובת משפחה נסעה לאומן כדי להתפלל לרבי נחמן. בסופו של דבר, משהו עבד.. והמשהו הזה ששינה את שיטת החשיבה של בתי היה הזונדה שהיא קבלה. היא הרגישה שהיא הגיעה לתחתית ומשם היא רק יכולה להתרומם. וזה לא קל, ואלו מאבקים עם עצמה, יומיומיים, עם נפילות ודכאון, מצבי רוח ודימוי מעוות. אולם זו המלחמה לכל החיים והיא לא מרשה לעצמה ליפול משום שהיא יודעת מה היא עלולה להפסיד. כשאת תראי ותחווי מה שאת מפסידה בעקבות המחלה, אולי אז יבוא המזור.
    אני מאחלת לך שבאמת תמצאי את הדרך המתאימה לך.. מה שיעזור מבורך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תגובתך!

    רונה
    14/08/2012

    הייתי בתחתית, הפסדתי הרבה שאין לי את האומץ להוציא מפי ולפרט. ניסיתי המון דברים עם המון רצון וכלום.
    אמרת ששמעת על טל אור רבות. אודה לך אם תפרטי.
    אני יודעת שאין פיתרון קסם ואני נכונה להשקיע, אבל כמהה למשהו יעיל לשם שינוי.

    אודה לכל פיסת מידע והמלצה.

    נ.ב.
    אמא: אולי התפילות עזרו? הרי זה לא אינסטנט.. ואולי הזונדה זה רק "כלי"...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה

    אמא
    30/08/2012

    שוב שלום,
    לגבי טל אור.. לא הכרתי אף מטופלת שלה, אולם קראתי את האתר שלה ושמעתי עליה מפי עיתונאי כלשהו. אין לי שום מידע מיד ראשונה. יש כאן מישהי שכתבה שהיא ריפאה אותה.
    לדעתי הכל עוזר... התפילות, התמיכה, האהבה והרצון לצאת מהמחלה.
    ישנם מקומות היום שמטפלים בהפרעות אכילה בכל מיני שיטות. ישנה השיטה ההוליסטית של ניסים אמון - התרילותירפיה, ישנם הפסיכולוגים המתמחים בהפרעות אכילה, ישנה השיטה של הפסיכודרמה, יש את עמותת שחף ויש מרכזי אישפוז.
    מאחלת לך שתצליחי בכל דרך שבה תבחרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו