חברה עם הפרעת אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברה עם הפרעת אכילה
    תמר
    03/09/2012

    שלום רב
    יש לי חברה בת 29 עם הפרעת אכילה שוקלת בסביבות ה 40 קילו וגובה 150 ומשהו נוטה 160 קשה לי מאוד לדבר איתה על זה כי היא ישר נעצרת ולא נפתחת לגבי ההפרעה רק כשמישהו עוקץ אותה בעניין הזה היא קצת מדברת איתי על זה אני האדם היחידי שבעצם היא מדברת איתו על זה להוריה קשה לעזור לה כי כניראה אין להם את הכיוון לזה אני מאוד רוצה לעזור לה היא לא מוכנה ללכת לטיפול ברגע שאני מציע לה ללכת אז היא משנה נושא או לא מגיבה למרות שאני אומרת לה שאהיה איתה לאורך כל הדרך מכיוון שגילה כבר בוגר אני לא יודעת אם אפשר לקחת אותה בכפייה למרות שאני לא רוצה אני לרוצה לדעת איך אני יכולה להגיע אליה ככה שהיא תסכים לבוא איתי לטיפול לקבלת עזרה כי בקצב הזה היא לא תחייה עוד הרבה שנים .
    איך כחברה אני יכולה לעזור כי היא חייבת עזרה בדחיפות
    עזור לי לעזור לה
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברה עם הפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברה עם הפרעת אכילה - תגובה

    מיכל לברטוב
    04/09/2012

    את מעלה סוגיה קשה ומורכבת. מכיוון שחברתך בגירה, לא ניתן להכריח אותה ללכת לטיפול. את יכולה רק להמשיך להיות אוזן קשבת ולנסות להמליץ על טיפול בכל הזדמנות. אפשר אולי לדבר איתה על טיפול פסיכולוגי כצעד ראשון. כל עוד היא לא אובדנית ופסיכוטית (לא מבינה מה קורה איתה) לא ניתן לאשפז בכפייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו