מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ..נטע26/02/2008
האם לקיחת לקסעדין והקאות זה אותו הדבר?..
זה עושה את אותה הפעולה?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למורן
חיה דורון27/02/2008הן לקסדין - שהינו חומר משלשל והן ההקאות , הינן דרכים הגורמות נזק גופני רב ביותר ,לעיתים שאינו בר לתיקון, ואינו משיג את התוצאה אליה את מקווה להגיע. טיפול כולל בבעית הפרעת האכילה שכולל מעקב גופני תזונתי ושיחות טיפוליות יעזור. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
נטע27/02/2008
מה גורם יותר נזק..?..
והאם זה אותו הדבר..?
ואני לא חושבת שיש לי ה"א..אני בטיפול אצל פסיכולוגית אבל לא היא ולא הוריי יודעים הכל,הם וידעים רק שאני בקושי אוכלת אבל הם לא יודעים את השאר..
הייתי אצל דיאטנית שתיתן לי תפריט כדי שאני אעלה במשקל אבל רק ירדתי.
ואני באמת לא חושבת שיש לי ה"א..
תודה וערב טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמורן המשך
חיה דורון02/03/2008כדי להגיע לתוצאות הטיפול הרצויות, יהיה נכון יותר לשתף פעולה , גם אם כרגע קשה לך, ולספר הן לדיאטנית והן למטפלת שלך על התנהגויות מזיקות אחרות. עשי זאת כדי לעזור לעצמך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחיה דורון
נטע02/03/2008אני כבר לא הולך לדיאטנית,היא אמרה שאין טעם כי המצב רק מידרדר.
לא מסוגלת לספר את זה.פשוט לא מסוגלת..
הוריי מחפשים לי מפראה לה"א..לכי תדעי,אולי עוד יצא שאת תטפלי בי..
ערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

