לחזור או לא לחזור?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחזור או לא לחזור?
    יעל
    15/09/2012

    בת 16. לפני שלוש שנים הצטרפתי לקבוצת תמיכה להרזייה, לפניה הייתי עם עודף משקל בינוני+. הירידה במשקל המשיכה גם לאחר ההגעה למשקל היעד וסיגלתי לעצמי הרגלים של הפרעות אכילה. המחזור הפסיק, התעסקתי רק באוכל... אחרי שנה וחצי טופלתי במרכז להפרעות אכילה,והפסקתי לאחר שכנועים מצדי. תוך כדי כך התחילו בולמוסי אכילה לילית, שגרמו לי עוגמת נפש רבה, אך כתוצאה מהם העילתי במשקל והווסת חזרה. כיום אני שוקלת כ55 ק"ג, אך מרגישה לא טוב עם הגוף שלי ועם חוסר היציבות התזונתי שנמשך... ביקרתי מספר פעמים אצל דיאטן אך זה לא עזר. השאלה: האם כדאי לחזור לקבוצת התמיכה, שכביכול הובילה להפרעה, או להמשיך במסלול זה שעלול להוביל לעלייה במשקל? (אני מעדיפה לחיות עם מספר ק"ג עודפים מאשר להיגרר להפרעה שתפגע בבגרויות ובחיי החברה שלי). אשמח לתשובה.. (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחזור או לא לחזור?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחזור או לא לחזור? - תגובה

    מיכל לברטוב
    15/09/2012

    יקירה, בשום אופן לא לחזור לקבוצה הזו. עליך לחזור לטיפול במרפאה להפרעות אכילה. בולמוסים אינם עניין של מה בכך, וללא טיפול מתאים את עלולה לסבול מאוד. גם דיאטן לא מספיק. רק מרפאה להפרעות אכילה. שתהיה לך שנה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו