בבקשה עזרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה עזרה!
    איה
    21/09/2012

    אני בת 20, שוקלת בין 47-50 קילו. זה בטווח הזה, אני לא שוקלת את עצמי כי אני מפחדת לדעת כמה אני באמת שוקלת. הייתי ילדה רזה, השמנתי בתיכון וזה הוריד לי את כל הביטחון, אז עשיתי דיאטה- 1000 קלוריות ליום. רזיתי יפה וכולם החמיאו לי, אז שמרתי קצת פחות. עליתי שוב מעט (בסביבות 52 קילו) אז שוב אכלתי 1000 קלוריות ליום, יכול להיות שיצא פחות, למשך תקופה ארוכה. עכשיו הגוף שלי מושלם. הבעיה היא, שאני לא יכולה לאכול יותר מ1000 קלוריות ליום. אם אני אוכלת יותר, אני משמינה, גם אם במעט. אבל המעט הזה מספיק כדי שאני אכנס לדיכאון ולא אצא מהבית. אני כל הזמן חושבת על אוכל, מה אני אוכל היום, אם אני אוכלת יותר מהקצבה היומית שלי אני מרגישה על הפנים. הייתה לי שוב תקופה שהעליתי טיפה, שקלתי בסביבות 51 לא מזמן. הורדתי הכל אבל כל התקופה הזאת הייתי בדיכאון ולא יצאתי מהבית. כבר קשה לי נורא, אני מעלה מורידה מעלה מורידה, וכולם יודעים שקשה מאוד להעביר את היום עם קצבה כל כך נמוכה של קלוריות ועם מחשבות תמידיות על מה שאני מכניסה לפה. קשה לי נורא, אני לא יודעת מה לעשות. אני מתה על הגוף שלי במצב הזה ואני יודעת שאם אני אשמין בקילו אחד אני שוב אגיע למצב של מעט קלוריות, ואפילו הרעבה. אני לא רוצה לספר להורים שלי או לחברים. אני בצבא ואני מפחדת ללכת לפסיכולוג/תזונאית ושהצבא ידע על זה ושזה יפגע במקום שהגעתי אליו. אני גם לא רוצה להעלות במשקל, אבל אני רוצה להיות מסוגלת לאכול יותר. מה לעשות??? :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה עזרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו?!?!

    איה
    03/10/2012

    היי איה.
    את מתארת הפרעת אכילה. כמובן שלחיות על 1000 קלוריות זו לא דרך. הגם שמתחת ל1200 קלוריות לאדם מבוגר זה לעולם לא יספק את קצובת הויטמינים מינרלים ושאר מרכיבי התזונה ההכרחיים. הגוף התרגל ויש דרכים לשפר את המצב. גם בצבא אפשר לקבל טיפול. ממליצה לך מאוד לבקש פגישה עם תזונאית כצעד ראשון, אני מאמינה שיש צורך גם בעזרה נפשית, אך עליך להפתח לנושא. בכל מקרה המצב רק יחריף ללא טיפול. בהצלחה יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו?!?! - תגובה

    מיכל לברטוב
    03/10/2012

    היי איה.
    את מתארת הפרעת אכילה. כמובן שלחיות על 1000 קלוריות זו לא דרך. הגם שמתחת ל1200 קלוריות לאדם מבוגר זה לעולם לא יספק את קצובת הויטמינים מינרלים ושאר מרכיבי התזונה ההכרחיים. הגוף התרגל ויש דרכים לשפר את המצב. גם בצבא אפשר לקבל טיפול. ממליצה לך מאוד לבקש פגישה עם תזונאית כצעד ראשון, אני מאמינה שיש צורך גם בעזרה נפשית, אך עליך להפתח לנושא. בכל מקרה המצב רק יחריף ללא טיפול. בהצלחה יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו