מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בבקשה עזרה!איה21/09/2012
אני בת 20, שוקלת בין 47-50 קילו. זה בטווח הזה, אני לא שוקלת את עצמי כי אני מפחדת לדעת כמה אני באמת שוקלת. הייתי ילדה רזה, השמנתי בתיכון וזה הוריד לי את כל הביטחון, אז עשיתי דיאטה- 1000 קלוריות ליום. רזיתי יפה וכולם החמיאו לי, אז שמרתי קצת פחות. עליתי שוב מעט (בסביבות 52 קילו) אז שוב אכלתי 1000 קלוריות ליום, יכול להיות שיצא פחות, למשך תקופה ארוכה. עכשיו הגוף שלי מושלם. הבעיה היא, שאני לא יכולה לאכול יותר מ1000 קלוריות ליום. אם אני אוכלת יותר, אני משמינה, גם אם במעט. אבל המעט הזה מספיק כדי שאני אכנס לדיכאון ולא אצא מהבית. אני כל הזמן חושבת על אוכל, מה אני אוכל היום, אם אני אוכלת יותר מהקצבה היומית שלי אני מרגישה על הפנים. הייתה לי שוב תקופה שהעליתי טיפה, שקלתי בסביבות 51 לא מזמן. הורדתי הכל אבל כל התקופה הזאת הייתי בדיכאון ולא יצאתי מהבית. כבר קשה לי נורא, אני מעלה מורידה מעלה מורידה, וכולם יודעים שקשה מאוד להעביר את היום עם קצבה כל כך נמוכה של קלוריות ועם מחשבות תמידיות על מה שאני מכניסה לפה. קשה לי נורא, אני לא יודעת מה לעשות. אני מתה על הגוף שלי במצב הזה ואני יודעת שאם אני אשמין בקילו אחד אני שוב אגיע למצב של מעט קלוריות, ואפילו הרעבה. אני לא רוצה לספר להורים שלי או לחברים. אני בצבא ואני מפחדת ללכת לפסיכולוג/תזונאית ושהצבא ידע על זה ושזה יפגע במקום שהגעתי אליו. אני גם לא רוצה להעלות במשקל, אבל אני רוצה להיות מסוגלת לאכול יותר. מה לעשות??? :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו?!?!
איה03/10/2012היי איה.
את מתארת הפרעת אכילה. כמובן שלחיות על 1000 קלוריות זו לא דרך. הגם שמתחת ל1200 קלוריות לאדם מבוגר זה לעולם לא יספק את קצובת הויטמינים מינרלים ושאר מרכיבי התזונה ההכרחיים. הגוף התרגל ויש דרכים לשפר את המצב. גם בצבא אפשר לקבל טיפול. ממליצה לך מאוד לבקש פגישה עם תזונאית כצעד ראשון, אני מאמינה שיש צורך גם בעזרה נפשית, אך עליך להפתח לנושא. בכל מקרה המצב רק יחריף ללא טיפול. בהצלחה יקירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהו?!?! - תגובה
מיכל לברטוב03/10/2012היי איה.
את מתארת הפרעת אכילה. כמובן שלחיות על 1000 קלוריות זו לא דרך. הגם שמתחת ל1200 קלוריות לאדם מבוגר זה לעולם לא יספק את קצובת הויטמינים מינרלים ושאר מרכיבי התזונה ההכרחיים. הגוף התרגל ויש דרכים לשפר את המצב. גם בצבא אפשר לקבל טיפול. ממליצה לך מאוד לבקש פגישה עם תזונאית כצעד ראשון, אני מאמינה שיש צורך גם בעזרה נפשית, אך עליך להפתח לנושא. בכל מקרה המצב רק יחריף ללא טיפול. בהצלחה יקירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

