פיתוח אנורקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיתוח אנורקסיה
    מודאגת
    29/09/2012

    שלום , אחי בן ה-12 מתחיל לפתח סימנים פסיכולוגיים של אנורקסיה וכן אוכל מעט מאוד לאחר שבעבר אכל המון .יש לציין כי הוא ילד רגיל שנראה אפילו טוב ואין לו טיפת שומן מיותרת. אני מודאגת מאוד והייתי רוצה להיוועץ כיצד ניתן אולי לעזור לו , להפסיק את התפתחות המחלה בבית , על ידי או על ידי הוריי. כרגע אין באפשרותו לגשת לאדם מומחה עקב מגורים בחו"ל. אשמח לתשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיתוח אנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח אנורקסיה - תגובה

    לירן רוגב
    03/10/2012

    כדי לאבחן את אופי הבעיה ולהציע פתרונות טיפוליים מתאימים במידה ואכן מדובר בהתפתחות של הפרעת אכילה, חייבת להיות מעורבות של איש מקצוע. ברמה המינימלית, מומלץ להתייעץ עם רופא משפחה, מה שאני מניח שניתן לעשות גם בארצות זרות. אפשרות נוספת, היות ומדובר בילד בן 12, היא שהורייך יערכו בעצמם בירור, ואולי אף יפנו בשלב ראשוני לקבל הדרכה וייעוץ שיעזרו להם להתמודד עם אחיך. ניתן להציע להם לערוך בירור כזה במקום מגוריכם. כיום יש בארץ. אנשי מקצוע שנותנים ייעוץ גם דרך פגישות וירטואליות באינטרנט (בסקייפ למשל), ובמידה ויש קושי או מגבלה לקבל מענה מתאים במקום בו אתם נמצאים ניתן לבדוק גם את האפשרות הזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו