לא יודעת למי לפנות ואיך ):

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת למי לפנות ואיך ):
    גלי
    28/02/2008

    אני בת 27. מאז שאני זוכרת את עצמי אני מתעסקת במשקל שלי.
    7 שנים (עם כמה הפסקות באמצע) אני לוקחת כדורים משלשלים יום יום...בין 4- 7 כדורים ביום, בתקופות אחרות לקחתי כדורי הרזיה, תה משלשל, כדורי לדיכוי תיאבון.
    אני כל כך לא אוהבת את איך שאני נראית שאני לא מסוגלת לצאת מהבית בזמן האחרון.
    המשקל שלי הוא 48 קילו והגובה -1.60
    היום, אני יודעת שאני סובלת מבעיה שיש לה שם ורוצה לעשות משהו כדיי לפתור אותה, אבל לא יודעת לאן ללכת. אני מותשת מעצמי, מההתעסקות הזו, מכאבי הבטן. זה שולט בי לחלוטין.
    צריכה עצה. דחוף ואני מקווה שלא מאוחר מידי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת למי לפנות ואיך ):

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגלי

    חיה דורון
    29/02/2008

    אכן שנים לא מעטות של עיסוק מתיש ומזיק. נבונה הבנתך והכרתך שיש לך בעיה אשר מצריכה פנייה לעזרה. עלייך לפנות למרפאה להפרעות אכילה באיזור מגורייך לצורך אבחון ןטיפול כוללני.
    ככל שתקדימי כך ייטב, ויש להניח שמצבך הגופני והרגשי יהיה טוב יותר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו