שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה
    מעיין
    28/02/2008

    אני מקיאה כבר שלוש שנים. ירדתי 34 קילו
    לפני שבוע סיפרתי למשפחתי
    הלכתי לרופא כי לפני כמה ימים התעלפתי ולא הרגשתי טוב סיפרתי לו שאני בולמית מזה שלוש שנים והוא אמר לי שלדעתו אני לא מקיאה כי השיניים שלי בסדר
    מה זה השטויות האלה אני סובלת 3 שנים אני מקיאה כמו מטורפת ובגלל שהשיניים שלי "תקינות" אז אני לא נראת לו בולמית .
    השאלה שלי האם כל הבולמיות נהרס להן השיניים ?
    והאם אשר להוכיח בבדיקות מסוימות שאני בולמית ?
    ומה אומרים במצב כזה לרופא שאומר שלדעתו אני לא בולמית ? בגללל השינייים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגלית-שאלה דחופה

    חיה דורון
    01/03/2008

    שלום גלית. יש באפשרותך, ורצוי שתעשי זאת, לפנות באופן ישיר למרפאה להפרעות אכילה באיזור מגורייך. איני יודעת על סמך מה קבע רופא המשפחה את מצבך. לא תמיד יש פגיעה בשיניים, ויש בדיקות נוספות שיש באפשרות רופא לתת כדי לבדוק את מצבך. מספיק תיאור הסימפטום של "הקאה מטורפת" מזה 3 שנים הרגשה גופנית לא טובה וירידה של 34 ק"ג (לא ציינת באיזה פרק זמן והאם הירידה היתה מבוקרת), כדי להצדיק הפנייתך לטיפול הולם.עשי זאת ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו