עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אנונימית
    06/11/2012

    אני בת 15 גובהי 1.67 ואני שוקלת עכשיו 53, לאחר ירידה גדולה שבשיאה הגעתי ל49 קילו. הסיפור שלי התחיל לפני שנה וחצי ובאותו היום אמרתי לעצמי ׳עצרי! את שמנה! מעכשיו דיאטה׳ זה התחיל בקטן והלך וגדל.. עכשיו כבר קשה לי להפסיק, כל הזמן אני חושבת רק על אוכל! אני מרגישה כאילו יש בי שני קולות שאחד אומר לי ׳את תהרגי את עצמך׳, והשני אומר לי להמשיך ולהמשיך ולהמשיך עד שבסוף אני אגיע לתת משקל. ניסיתי להקיא הרבה פעמים אבל אף פעם לא הצלחתי, אני שקועה בדיכאון וכבר חשבתי על האפשרות להתאבד, אבל לא עשיתי את זה כי אני רוצה לחיות ואני רוצה להגשים את כל החלומות שהיו לי לפני שנכנסתי לחיים האלה שתלויים כל כך באוכל.
    (אם זה חשוב אז אף אחד לא יודע על כל זה)
    אני לא יודעת מה לעשות.. בבקשה תעזרו לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    מיכל לברטוב
    08/11/2012

    יקירה, את זקוקה לעזרה דחוף! אין מה להתבייש. ספרי לאמך וגשנה יחד לרופא המשפחה שיפנה לעזרה המתאימה. אלה לא חיים, ובלי עזרה המדרון חלקלק. את נשמעת בוגרת, ומבינה שהחיים חשובים, והתעסקות יתר באוכל ומשקל הורסים אותם. פני עוד היום לאמך ושתפי אותה. יעזרו לך לשמור על משקל תקין בלי להזיק לעצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו