20 שנה של בולימיה ואנורקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 20 שנה של בולימיה ואנורקסיה
    אלה
    06/01/2013

    שלום,
    אני כבר לא צעירה (שנות ה30 לחיי). חווה ברוב כאב 20 שנים שהתחילו כשנתיים באנורקסיה בלבד והמשיכו בשילוב בין השתיים. אני לא בתת משקל אבל בטווח הנמוך. מקיאה מידי יום. ניסיתי כל טיפול אפשרי, אישפוזים, תרופות, פרטני, הומאופטי, סיני, דיקור, או איי, מרכזים שונים.. מה לא.
    מרגישה שאין מוצא.
    האם עלי להשלים עם המחלה והחיים עמה (לרבות תוחלת החיים עמה)?
    אם לא, מה האלטרנטיבה? כלום לא עוזר.
    מה התוחלת הצפויה במהלך חיים שכזה והיסטוריה של 20 שנים?
    ברור שהגוף שלי לא במצב שהיה צריך להיות לו הייתי זוכה בחיים ללא המחלה השטנית הזו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראי תגובתי למעלה.

    שירה
    11/02/2013

    חבל שתמשיכי לסבול, כשיש עזרה יעילה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 20 שנה של בולימיה ואנורקסיה - תגובה

    לירן רוגב
    12/02/2013

    היי אלה,
    אולי יש מי שינסה למכור לך שיטות ופתרונות קסם, אבל אני חושב שלבעיות מורכבות אין פתרונות פשוטים. הפרעת האכילה, בטח אחרי שנים, יצרה דפוסים עמוקים שלא יהיה קל לשנות בן לילה. מניסיוני זו עבודה שדורשת הרבה תמיכה, ליווי פסיכולוגי, דיאטני, ייתכן שגם תרופתי, ואולי מעבר לזה. אני מבין שניסית דברים רבים ומתאר לעצמי שהחוויה היא ש״ניסית הכל וכלום לא עוזר״, ושהמחשבה הזו מייאשת. צריך לנהוג כלפיה בספקנות. יכולות להיות סיבות שונות לכך שהטיפולים לא הועילו: ייתכן שהטיפולים לא היו מתאימים לך, ייתכן שאת התקשית מסיבותייך להיעזר בהם, ולפעמים יש תהליכים שדורשים הבשלה של שנים לפני שמשהו נפרץ. אם קיימת בך מוטיבציה ונכונות לטפל בהפרעה, שנשמעת קשה וסוערת, כדאי לנסות למצוא את הכתובת הטיפולית הכי מתאימה (במגבלות המציאות), ולנסות לדבוק בה ככל הניתן - לפחות על מנת למתן את הנזקים ולהפחית את עוצמת ההפרעה. אני, באופן אישי, לא מאמין שצריך להשלים עם המחלה והחיים איתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מציעה לך להתייעץ גם באתר AskPeople

    פז
    12/02/2013

    מציעה לך להתייעץ גם באתר
    אתר מדהים שעזר לי המון.
    אני ממליצה עליו בחום..


    בהצלחה לך :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו