מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- 20 שנה של בולימיה ואנורקסיהאלה06/01/2013
שלום,
אני כבר לא צעירה (שנות ה30 לחיי). חווה ברוב כאב 20 שנים שהתחילו כשנתיים באנורקסיה בלבד והמשיכו בשילוב בין השתיים. אני לא בתת משקל אבל בטווח הנמוך. מקיאה מידי יום. ניסיתי כל טיפול אפשרי, אישפוזים, תרופות, פרטני, הומאופטי, סיני, דיקור, או איי, מרכזים שונים.. מה לא.
מרגישה שאין מוצא.
האם עלי להשלים עם המחלה והחיים עמה (לרבות תוחלת החיים עמה)?
אם לא, מה האלטרנטיבה? כלום לא עוזר.
מה התוחלת הצפויה במהלך חיים שכזה והיסטוריה של 20 שנים?
ברור שהגוף שלי לא במצב שהיה צריך להיות לו הייתי זוכה בחיים ללא המחלה השטנית הזו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראי תגובתי למעלה.
שירה11/02/2013חבל שתמשיכי לסבול, כשיש עזרה יעילה. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה20 שנה של בולימיה ואנורקסיה - תגובה
לירן רוגב12/02/2013היי אלה,
אולי יש מי שינסה למכור לך שיטות ופתרונות קסם, אבל אני חושב שלבעיות מורכבות אין פתרונות פשוטים. הפרעת האכילה, בטח אחרי שנים, יצרה דפוסים עמוקים שלא יהיה קל לשנות בן לילה. מניסיוני זו עבודה שדורשת הרבה תמיכה, ליווי פסיכולוגי, דיאטני, ייתכן שגם תרופתי, ואולי מעבר לזה. אני מבין שניסית דברים רבים ומתאר לעצמי שהחוויה היא ש״ניסית הכל וכלום לא עוזר״, ושהמחשבה הזו מייאשת. צריך לנהוג כלפיה בספקנות. יכולות להיות סיבות שונות לכך שהטיפולים לא הועילו: ייתכן שהטיפולים לא היו מתאימים לך, ייתכן שאת התקשית מסיבותייך להיעזר בהם, ולפעמים יש תהליכים שדורשים הבשלה של שנים לפני שמשהו נפרץ. אם קיימת בך מוטיבציה ונכונות לטפל בהפרעה, שנשמעת קשה וסוערת, כדאי לנסות למצוא את הכתובת הטיפולית הכי מתאימה (במגבלות המציאות), ולנסות לדבוק בה ככל הניתן - לפחות על מנת למתן את הנזקים ולהפחית את עוצמת ההפרעה. אני, באופן אישי, לא מאמין שצריך להשלים עם המחלה והחיים איתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמציעה לך להתייעץ גם באתר AskPeople
פז12/02/2013מציעה לך להתייעץ גם באתר
אתר מדהים שעזר לי המון.
אני ממליצה עליו בחום..
בהצלחה לך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

