מעבר מבולימיה לאנורקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר מבולימיה לאנורקסיה
    שיר
    11/03/2008

    סבלתי מבולמיה קלה (הקאה אחת לשבוע שבועיים) במשך 17 שנים והפסקתי לבד להקיא לפני שלושה חודשים, אינני מתכוונת לעשות זאת לעולם במיוחד לאור העובדה שזה בסה"כ השמין אותי וגרם לי מצבי רוח קשים ומאז שהפסקתי רזיתי ומצבי השתפר, אבל...התחלתי לאכול כמויות קטנות של אוכל לא בגלל הרעבה אלה בכדי לשמור על הגוף שכל כך רציתי, אני אוכלת את כל סוגי המזון כולל המשמינים אבל ממש כמה ביסים ומפסיקה. אלה אם כן זה סלט ירקות ואז אני יכולה לאכול קערה שלמה. אני מודעת לסכנות האנורקסיה ואינני מתכוונת לא לאכול (למרות שהתיאבון ירד לי בהרבה אולי בגלל כדורי ברזל שאני לוקחת) אני ממשיכה במינהג הכמות הקטנה ובינתיים לא רע לי עם זה. האם זה התחלה של אנורקסיה בלי שאני מודעת? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר מבולימיה לאנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מבולימיה לאנורקסיה

    חיה דורון
    13/03/2008

    את מתארת תהליך שבהחלט מוכר מטיפול בפרעות אכילה והוא המעבר מסוג הפרעה אחת לשניה.
    יש להניח שעיסוקך באוכל בדרך בה את מתארת, מצביע על אפשרות שזהו התהליך שאת עוברת כעת.
    גם אם עברת את כל שנות המחלה לבד , ללא כל עזרה טיפולית, אולי זו הזדמנות עכשיו לפנות לאנשי מקצוע העוסקים בתחום ולנסות ל"שבור" את רצף התהליך שבו את נמצאת מזה שנים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שיר
    14/03/2008

    אבל אין סיכוי שאהפוך לאנורקסית במודע, א. אני מודעת לסכנות, ב. מאוד אוהבת אוכל ג. לא חושבת שרזון זה יפה. מה דעתך? אני חיה בהכחשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו