חיה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיה...
    ...
    13/03/2008

    היי..
    כתבתי לך בפורום של תפוז ומשום מה לא הגבת לי.

    הפסקתי את הטיפול כמו שכל כך רציתי, גרמתי להם להבין שאני כבר לא יחזור יותר ואני שלמה עם זה אפילו מאוד כי נורא קשה לי במסגרת הזאת של הנוקשות אז החלטתי שאני ממשיכה עם השיגרה של הצומות וההרעבה לבד.

    הרופאה אומרת שלא נותר לי הרבה זמן לחיות ( לא שאני מאנמינה לזה כי אני לא רזה ) אם אני לא ימשיך לטפל בעצמי לפחות דרכה אז גם אותה עזבתי, פשוט הודעתי לה שזה לא ילך ושאני לא רוצה טיפול או מעקב כל שהו.

    למה יש לי את הפחד הזה? אני לא מבינה מה עוצר אותי, מה מונע מימני להעזר?

    לטיפול מאוד קשה לי ללכת ובייחוד להתמיד כל מה שניסיתי כשזה בא מימני זה נפסק מהר רק לאחרונה הייתי בטיפול בכפייה שאיך שהוא נגמר הפסקתי להגיע לטיפול למרות שהיה יכול להיות לו המשך אך אני פשוט לא מסוגלת.
    יותר קל לי להעזר במשהו וירטואלי ולא משהו מוחשי.


    אילמת1

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאילמת 1

    חיה דורון
    15/03/2008

    שלום לך, את לא לבד בהרגשה שאת מתארת בדבר הפחד והתחושה, של חוסר היכולת להמשיך.
    זו לא סיבה להפסיק. איני יודעת למה את מתכוונת כשאת אומרת עזרה וירטואלית, כאשר מצבך מדאיג את הרופאה שלך?, עליך לאסוף את כוחותיך או לפנות לאנשים בסביבתך שיכולים לעזור לך בתקופה בה את חייבת לטפל בעצמך. גם אם לעיתים ההרגשה היא שאין מוצא, אסור לך להרים ידיים. אנא טפלי בעצמך, במקום בו טופלת בעבר , או חפשי מסגרת אחרת. אל תוותרי. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לחיה

    ...
    15/03/2008

    תודה על תשובתך.
    עייפתי מטיפולים וחיפוש מקומות טיפוליים כאלה ואחרים.
    לחזור למקום שבו טופלתי בעבר אין סיכויי ( מרפאת הנוטירם!!! ).
    למקום אחר אני בטוח לא ילך ככה שהרמת הידיים קיימת.
    הפכתי מין סרבנית טיפול גם אם המצב מדאיג זה כבר לא משנה לי.
    לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    ...
    15/03/2008

    * מרפאת הנוטרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו