מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חשובנטע14/03/2008
מישהי יודעת על המרפאה לה"א ברמת השרון?..
זה ממש חשוב,
תודה ולילהטוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרפאה ברמהש
חיה דורון15/03/2008שלום. איני יודעת האם את שואלת על המרפאה של קופ"ח מכבי,ומה ברצונך לדעת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחיה דורון
נטע15/03/2008כן זה שייך למכבי..
אני רוצה לדעת איך זה הולך,הפגישות והכל וע"פ איזה תנאים מקבלים לשם..
תודה ולילהטוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרפאת רמת השרון
י י ג ר16/03/2008אני מטופלת שם, במרפאה במכבי.
התהליך שלי : הגעתי לראיון עם העוסית - אחר כך היתי בראיון אצל הדיאטנית ואחכ אצל הפסיכאטרית סינתיה כראל .
בעיקרון הטיפול שם הוא טיפול דיאטני שמשלב טיפול פסיכולוגי מבחוץ , למרות שאצלי זה לא כך .
אני מטופלת פסיכולוגי דיאטני וביקורת אצל כראל הכול שם .
מרפאה נחמדה וחמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר למרפאה ברמת השרון.
לירז16/03/2008איך קיבלו אותך לשם?
מה היו הקריטריונים?
יש אפשרות לדבר איתך בפרטי?..זה דיי דחוף.
אני הולכת לשם ביום שלישי(הקרוב)ואני מפחדת..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצלחה
י י ג ר17/03/2008את האמת אני לא יודעת מה הקרטיריונים שם , היא פשוט ביקשה שאספר לה על עצמי ועל ההפרעת האכילה , במקרה שלי בולימיה .
אני יודעת שזה מלחיץ , אבל הן מאוד נחמדות שם .
את קטינה?
היית פעם בטיפול ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאממ
נטע17/03/2008כן אני קטינה..וזו הפעם הראשונה..
עכשיו אמא אמרה לי שהם דחו את התור ליום ראשון..
אפשר לדבר איתך בפרטי?..
תודה(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
י י ג ר17/03/2008תראי אני לא רוצה להטעות אותך בפרטים כי לגבי קטינים הפרוצדורה שם נראה לי קצת שונה משלי . אני לא קטינה .
לכי לשם רגועה .
.
אז אני לא יודעת כמה אני יכולה לעזור .
את הולכת עם אמא לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
לירז17/03/2008כן..עם ההורים,כאילו שיש לי ברירה.
ואת עוזרת בזה שאת פה,באמת.
וללכת רגועה?
זאת אפילו לא אופציה..
יש לך מסנג'ר או אימייל?..בבקשה תעני לי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
י י ג ר17/03/2008אני מעדיפה לא ליצור קשר בפרטי
אשמח לענות לך על כל שאלה דרך הפורום
בהצלחה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
נטע17/03/2008אהה אוקיי..
את יודעת עם אפשר לאשפז גם דרך המחשבות שאת חושבת?
או דרך הבלוג שיש?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה?
י י ג ר20/03/2008אני לא יודעת ..
אני יודעת שניתן לאשפז לא רק על תת משקל
אלא גם ללמד את החולה דפוסי התנהגות בריאים ..
את השאלות ההאלה תשאלי במרפאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהה
נטע20/03/2008אוקי תודה..
ודחו לי את התור ליום ראשון..
=\
חג שמחח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

