האם זאת הפרעת אכילה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זאת הפרעת אכילה?
    מישהי.
    15/03/2008

    שלום.
    עד לפני שנה הייתי בגובה של 1.69 ושקלתי 78 קילו.
    ואז החלטתי שאני עושה דיאטה והיום אני 1.73 ואני שוקלת 64 (אני בת 15) עכשיו המשקל שלי תקין ביחס לגובה שלי, אבל אני כל הזמן סופרת קלוריות ולא מפסיקה לכעוס על עצמי אם אכלתי משהו משמין.
    חוץ מזה, אני לא אוכלת ג'אנק פוד, בורקסים, פיתות, לחם לבן וכ'ו בכלל כי אני מפחדת להשמין.
    וכל הזמן יש לי הרגשה שאני שמנה ושאני צריכה להוריד עוד 5קילו.
    האם אני מפתחת הפרעת אכילה? כי חברה שלי אמרה לי שהיא חושבת שאני מתחילה להתנהג כמו אנורקסית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זאת הפרעת אכילה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למישהי

    חיה דורון
    15/03/2008

    כל תהליך של ירידה במשקל, בעיקר אם הוא מלווה במחשבות ותחושות שונות הקשורות לאי שביעות רצון, למרות הגעה למשקל הולם, צריך להיות מלווה באנשי מקצוע המתמחים בטיפול בהפרעות אכילה. אל תזניחי, ואל תתמהמהי. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו