מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקף זלילהמיכל16/03/2008
כמה ק"ג אפשר לעלות מהתקף זלילה בודד?
קמתי בבוקר וזללתי לא יודעת כמה אבל זה בטח מסתכם בכמה אלפי קלוריות
מרגישה שהקיבה שלי על סף קריעה. כאב. לא נהניתי כמעט ממה שאכלתי אז לא מבינה למה עושה את זה. לאכול מלווה בכל כך הרבה חרדה. אני אוכלת כי חרדה וחרדה כי אכלתי ו"התלכלכתי" \ אני עלולה להשמין
כ"כ הרבה יותר קל לא לאכול בכלל מאשר לאכול מבוקר. כשמנסה לעשות את זה זה פשוט תופס את המחשבות שלי לכל היום. אני לא רוצה לחיות ככה. שכל העולם הנפשי והרגשי שלי יהיה קשור לאוכל, זה כ"כ נמוך ועלוב. לא מצליחה להתרכז בשומדבר אחר.
ואם אני אוכלת ומקיאה... אז זה אחרת. אני מסוגלת להיות עסוקה בדברים אחרים חוץ מאכילה.
אבל נראה שאני כבר לא מצליחה להקיא
בערך שעתיים ביליתי היום בניסיון להקיא. זה היה נורא. בודד וכואב
עד שהתייאשתי, ונשארתי עם הכאב בטן הזה 6 שעות אחרי...
אכלתי דברים כ"כ מגעילים, מרגישה מזוהמת מהם
והייתי רוצה לשכב לנוח אבל האוכל עולה בגרון
בא לי לירות בעצמי, רק שאין רובה בסביבה
בכל מקרה למות. עכשיו. היה ממש נחמד
הקיום שלי עלוב. כל מה שאני עושה זה לצרוך אוכל... אני אסון אקולוגי קטן
בחילה...
אני פוחדת מכ"כ הרבה דברים
"קורסת תחת לחץ מדומיין" היה כתוב עליי באיזה ניתוח אסטרולוגי
בלתי אפשרי לחיות ככה יותר
לא יודעת מה לעשות. ניסיתי טיפול פסיכולוגי, תרופתי... שניהם לא בשבילי
באמת לא רואה פתרון
רק שונאת את עצמי ורוצה לסיים עם הכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיכל
זהר שגיא17/03/2008את מתארת סבל רב ובוודאי את מאוד כואבת גופנית ונפשית. למרות ההתנסויות הלא מוצלחות שלך- טיפול הוא המוצא היחיד מהתחושות הקשות והמיאשות בהן את מתארת שאת לכודה.
טיפול פסיכולוגי הוא כמו זוגיות- צריך למצוא את האדם הנכון שאיתו יהיה לך "קליק".
אל תתיאשי ואל תוותרי על מציאת הטיפול המתאים שיעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

