עזרו לי בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרו לי בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    עזרו לי בבקשה
    17/03/2008

    שלום
    חברה שלי(בת 17) סובלת כבר כמה שנים מבולמיה
    אני יוצא איתה כבר 3 חודשים ומאז אני מנסה לעזור לה ולתמוך בה בעצמי מכיוון שהיא אינה רוצה לפנות לעזרה ולא רוצה יעוץ פסיכולוגי
    לאחר שהבנתי שהניסיון שלנו לא הולך הצלחתי בקושי רב לשכנע אותה ללכת ליעוץ פסיכולוגי בתנאי שיהיה הכי דיסקרטי שיש
    הבעיה היא שאני לא יודע לאן לפנות...ועוד בעיה לא פחות קטנה היא שאנחנו ילדים וההורים שלנו לא מודעים לבעיה לכן יש לנו גם בעיה במובן הכלכלי לשלם על היעוץ הפסיכולוגי
    אני מנסה לחפש באינטרנט איזה אגודה או משהו חיעוץ טלפוני לפחות ותמיכה...
    בבקשה הציעו לי מה לעשות....עזרו לי....אני מרגיש שזה מדרדר מהר מאוד!!!!!!!!!!!!!1
    הודה לכל עזרה שאקבל!אנא צרו איתי קשר באימייל:[email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרו לי בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעוזר

    זהר שגיא
    17/03/2008

    טיפול בבולימיה מצריך צוות של מטפלים הכולל- דיאטנית, פסיכולוגית ורופאה. ברחבי הארץ פרושות מספר מרפאות המיועדות לטיפול בהפרעות אכילה. באתר של עמותת "אביב" תוכל מצוא רשימה מפורטת.
    כמו כן קיימים מרכזים לטיפול בבני נוער השייכים לקופות החולים ולמשרד הבריאות, שגם אליהם אפשר לפנות ולקבל טיפול בתשלום סמלי או ללא תשלום כלל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו