מה לעשות ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשות ?
    דנה !
    22/03/2008

    שלום שמי דנה בת 15 ..
    שנה שעברה הורדתי כ= 20 ק"ג שקלתי כ = 78 ק"ג אני מטר 1.70 עשיתי זאת בדרך שאכלתי כ= 500 קלוריות ליום ..
    וכיום אני שוקלת 63 וגובהי 1.70 ..
    העלתי מספר ק"ג ..
    ואני רוצה להוריד אותם ..
    אבל כאשר אני בבית הספר אני מנסה לא לאכול ושאני באה הבייתה אני זוללת בלי לשים לב ואני מאוד רעבה בלילות , אוכלת ללא הכרה ..
    כיצד ניתן למנוע זאת ואת הרעב בלילות ?
    תודה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדנה

    זהר שגיא
    22/03/2008

    את מתארת אכילה מאוד לא מאוזנת לאורך היום- בבוקר ובצהרים את כמעט לא אוכלת ולכן בערב הגוף דורש פיצוי ואת לא מצליחה לשלוט על האכילה. המחשבה שבעזרת צום או כמעט צום אפשר לרזות היא לא נכונה. הדבר היחיד שצום מבטיח זה את הזלילה שאחריו.
    אכילה מאוזנת מתבססת על ארוחה קטנה כל 3-4 שעות. זה לא בהכרח יגרום להשמנה, תלוי בהרכב הארוחות.
    אני מציעה לך לפנות לדיאטנית לשם הרכבת תפריט המתאים לצרכים הגופניים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו