- שאלה חשובה -

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • - שאלה חשובה -
    מריאנה
    23/03/2008

    הי, אני בת 21 גובה 1,62 משקל 53
    בזמן האחרון אני לא מרגישה צורך לאכול רק כשמתחיל
    לי כאב ראש ,אז אני מכניסה משהו לפה.....
    בעבר לא היו לי הפרעות אכילה חוץ מפעם אחת לפני כמעט שנתיים
    שהגעתי למצב שלא בא לי לאכול כמו עכשיו ולא אכלתי שבועיים
    וירדתי בשבועיים 7 קילו שזה הרבה לשבועיים שקלתי 46 שזה מעט בשבילי .
    אני לא בדיכאון ולא הייתי גם אז, אני די שלמה עם הגוף שלי
    ואני לא יודעת למה אני מגיעה למצב כזה שלא בא לי לאכול
    אני אוכלת רק כשכאב לי הראש וממש מעט.
    כיום אני באותו מצב ואני באמת לא יודעת למה אין סיבה ,כמובן שיש
    אבל לא משהו שאני יודעת עליו . מה לעשות ? אשמח לישמוע ממכם ... תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    - שאלה חשובה -

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    23/03/2008

    מצב שבו לא חשים בכלל רעב הוא לא מצב טבעי, שנוגד את הצרכים הטבעיים של הגוף.
    הרבה פעמים גורמים שונים כגון: לחץ, מתח, דכאון וכד' משפיעם על תחושת הרעב. יתכן שזוהי דרך של הגוף שלך לאותת לך שמשהו בכל זאת לא בסדר למרות שאינך מרגישה זאת.
    אני ממליצה לפנות להערכה במרכז לטיפול בהפרעות אכילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו