מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אל חייה דורון וזוהר שגיא, שלום רב.אושרת .פ.23/03/2008
שמי אושרת לפני במשך שנה סבלתי מסוג של דכאון ואנורקסייה שאפשר שלמזלי נעצרה לפני שהגיעה למקומות נמוכים...
היום אני במשקל די גבולי, רזה אך לא במימדים חריפים..גובה 1.65 משקל 52..
אפשר להגיד שבהחלמה שלי הייתה שותפה רק רופאת המשפחה, לשם מעקב..
אני מואוד מאוד דואגת..
ראשית אני לא קיבלתי את המחזור שלי וזה מאוד מאוד מלחיץ אותי..! זה כבר מלא זמן! (שנה +)
יש לציין ש..
המשקל שלי התייצב לפני 3 חודשים ככה,בעוד שלפני כל הסיפור של ה"Vפרעת אכילה", הייתי גם בסביבות ה50 פלוס..
אניני יודעת מה מקור הבעייה (של המחזור)וככל שעבר אני יותר ויותר לחוצה בעניין..אני מפחדת כבר לאבד אותו לגמרי, כתוצאה מה"טמטום "שהייה לי.. זה משאיר בי מקום רב של דאגה...
אני צריכה לעלות עוד במשקל? ללכת לרופאת נשים לקבל גלולות?
אני לא יודעת אם הדברים הללו משפיעים אבל אני רוצה לציין ש..
אני גם לא ממעיטה מאוד באכילת בשר, אני צריכה לבקש תחליפים?
ןאני בתקופה מאוד לחוצה בחיים שלי, תקופת לימודים שאוטוטו הולכת להסתיים 3-4 שבועות.. ומצב ביתי לא ב"שמים"..הרופאה שלי טוענת שה"לחץ" שלי בעניין לא מוסיף יותר מידי..
אבל מה כבר אני יוכלה לעשות??
בעייה נוספת, זה שיש לי חרדה וסוג של לחץ לחזור אחורה, אני יודעת שזה נשמע מאוד "מטומטם", אבל לפעמיים אני לא סולחת לעצמי על השטויות שעשיתי בעבר. אני חוששת..
לדעתך,יש צורך כן, להיעזר במטפל מקצועי? או לתת לזמן לעשות את שלו?
אשמח אם תעני לו.,
בברכת שבוע טוב, אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אושרת
חיה דורון29/03/2008צר לי שהיה עיכוב במתן התשובה.
הדיכאון , הלחץ מהבית, הפסקת המחזור, האנורקסיה והעיסוק הממושך בבעיה, מכוונים לכך שעלייך לפנות לאנשי מקצוע שיעזרו לך להתמודד עם השאלות הרבות שמטרידות אותך. אנא פני למרפאה להפרעות אכילה באזור מגורייך - שם תוכלי לקבל הערכה כוללת- גופנית ונפשית.בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

