רזון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רזון
    אנונימית
    15/07/2013

    שלום יש לי שאלה,
    אני בת 22 ו3 חודשיים ושוקלת רק 36 , עשיתי בדקות רפואיות והכל תקין וכמו כן אני אוכלת הכל מהכל באופן נורמלי ורגיל , אני סובלת מחרדה ולוקחת כדורי ציפרלקס 10 מ"ג פעם ביומיים ,
    לפעמיים בערך פעמיים בחודש אני מקיאה מלחץ . אני רוצה להוסיף שאני אחת מודעת למצבי ויודעת שאני רזה - האם המשקל שלי בעייתי?וז ה עלול לפגוע בי ? ( חוץ מזה שאני נראית כמו ילדה )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רזון - תגובה

    לירן רוגב
    17/07/2013

    מתוך מה שכתבת קשה להשיב לך, נדמה שחסר מידע כדי לדעת מה המצב לאשורו. האם המשקל ״בעייתי״? על פניו זה נשמע משקל נמוך מאד, ואף שלא כתבת מה גובהך סביר להניח שאת במצב של תת משקל. אם את אוכלת תקין, הבדיקות תקינות, ואם זהו המשקל שלך באופן טבעי אז את השאלה שלך צריך להפנות לרופא. האם זה עלול לפגוע בך? שוב, תלוי באיזה אופן את מתכוונת. מבחינה פיזיולוגית עלייך להתייעץ עם רופאים, ובמשקל כזה אכן חשוב שתעשי זאת. אך מתוך דברייך משתמע שהמשקל הזה אינו תוצאה של הפרעת אכילה, והפורום הזה נועד למתמודדים עם הפרעות אכילה, שחווים את הפגיעה לא רק של המשקל אלא של כל ההשפעות המזיקות שיש להפרעות אלו. האם זה המצב במקרה שלך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו