מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אכלן כפייתיתאורי08/04/2008
שלום אני כבר כמעט שנתיים סובל מי הפרעת אכילה בפעם הרישנה שעשיתי דיטאה היית בצבא שקלתי 120 ומי שמה הדרך לאנרוקסיה היית קצרה כי בבסיס שלי עשיתי מה שאני רוצה ולא עשו עליי מעקב לאחר השירות שלי מצבי הידרדר והייתי מאושפז אצל ד"ר גור בהפרעות אכילה היית שמה תקופה ועליתי במישקל ולאחר תקופה שעזבתי חזרתי עוד פעם כי חלה הידרדרות במצב אך למרבה הצער הפעם הייתי חייב לחכות לכן הופנתי למוסד שלא הנקוב את שמו בשורה התחתונה עליתי לבד במישקלי בבית כמה חודשים נילחמתי בעצמי והצלחתי לעלות הבעיה היא שעכשיו אני סובל מי ההפך אני רוצה לאכול כל הזמן חושב על זה ממש מחכה לארוחה הבא ושאני מגיע לאכול אני אוכל מהר ובצורה עצבנית אני אפילו לא מסוגל לחכות שאכול יתחמם אם זה אוכל של יום שבת כדי לימנוע עלייה חדה במישקל אני פשוט טוחן מסטיקים ודיאט קולה למורת שיש לי איזה שהוא תפריט מאוזן יחסית אין לי מושג כבר מה לעשות עם כל ההפרעות האלה שצצות אני כן מטופל אצל פסיכאטר באזור מגורים שלי אבל הוא לא מיתמחה בהפרעות אכילה אצלי זה קצת יותר מי זה כי גם ניסיתי ליתאבד פעם אחת ביגלל כל המצב הזה ): אני פונה לפה אולי מישהו יכול לתת לי אוזן לפחות אני יכתוב את מה שאני מרגיש בהצלחה לכול מי שסובל מי המחלה המקוללת הזוו רפואה שלמה לכולם ותהיו חזקים כי כל אחד ו אחד מיכם הוא בן אדם ניפלא שפשוט מחפש משהו פשוט זה בא לו דרך האוכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורי
חיה דורון12/04/2008לעיתים קרובות התהליך אותו צריך לעבור בהתמודדות עם הפרעת אכילה , הינו ממושך, ומחייב טיפול ברבדים שונים. לרוב , לא ניתן לעבור את התהליך לבד, כפי שאתה מתאר בדבריך. אם התחלת לטפל בעצמך אל תרפה. פנה אל מרפאה להפרעות אכילה באזור מגוריך , שבה תוכל לקבל טיפול כולל של שיחות ,מעקב פסיכיאטרי ומעקב תזונתי ע"י אנשי מקצוע המומחים בנושא. אתה מתאר מצב שהינו מוכר לרבים הסובלים מהפרעה זו, ולזכותך יאמר שאינך נרתע מטיפולים ומכיר בנחיצותם. עשה זאת. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לעזור
חסוי21/04/2008בערך באותו המצב , אשמח לשוחח איתך תשאיר איסקיו או אימייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

