שלום..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום..
    דור
    10/04/2008


    אני בת 17. אני במשקל 56 וגובה 1.60.
    אני רוצה לשקול 50 קילו...ולא הולך לי
    ואני לא מבינה למה אני לא מצליחה לרדת במשקל.(אפילו שלוש קילו לא מצליחה לרדת).
    אני עושה ספורט תמידי כחודש וחצי.שלוש פעמים בשבוע במכון....ואני בקושי אוכלת...אני מדלגת הרבה על ארוחות,ואין מצב שאני אוכל משהו משמין כמו שוקולדים,חטיפים,עוגות...רק מים אני שותה!!אפילו לא משהו מוגז..עברתי לסוכרזית מסוכר!
    אני אוכלת קוטג' 3% ,לחם קל בבוקר..וסלט בצהרים..לפעמים קצת אורז...
    ובכל זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל!!!!אני לא אוכלת בכלל הרבה קלוריות...ואחרי חודש וחצי חייבים לראות תוצאות,במיוחד אחרי שאני לא אוכלת הרבה...אוף נמאס לי להרגיש את הבטן שיוצאת החוצה! והטוסיק גדול מידיי,למה אני לא רואה תוצאות?..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למור

    חיה דורון
    12/04/2008

    התאור שלך כולל עיסוק רב סביב הגוף ומשקלו. כדי לעשות סדר באכילה שלך , אני ממליצה לך לפנות ראשית, לדיאטנית מוסמכת כדי לבנות עבורך תכנית מאוזנת. דיאטנית מקצועית תוכל גם לחוות את דעתה ולשלוח אותך לקבל שיחות במידת הצורך. אל תתמודדי עם זה לבד. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו