לקח לי המון אומץ להודות שאני סובלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקח לי המון אומץ להודות שאני סובלת
    ק
    23/04/2008

    מבעיה...
    זו בעצם פעם ראשונה שאני פונה לעזרה..
    אני בת 20
    אני בחורה מאוד יפה ומושכת.
    אני חיה בסביבה תומכת, יש לי משפחה חבר וחברות שמאוד מאוד אוהבים אותי ואני אותם.
    אני מאוד מרוצה עד כה מהחיים שלי כה מלבד הפרעת האכילה שלי..
    אני כבר כמעט שנתיים מקיאה אחרי שאני אוכלת המון ממתקים.
    אני בד"כ קונה לי גלידות ושוקולדים ועוגיות, אוכלת את הכל עד שאני מרגישה נורא והולכת להקיא.
    זה בד"כ קורה לי פעם בשבוע (בעבר זה גם היה קורה לי בתדירות גבוהה יותר 2-3 בשבוע)
    כבר קרה שלא עשיתי את זה תקופה של חודש.
    בעברי שקלתי 20 ק"ג יותר בערך.
    אני מאוד פעילה גופנית וגם אוכלת מאוד מאוזן ובריא שאני לא בבולמוס.

    נמאס לי, אני לא חושבת שאני שמנה, אבל אני לא מבינה ממה נובעת ההתנהגות שלי.

    אני צריכה עזרה. אני לא רוצה לפגוע בעצמי.
    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לק...

    חיה דורון
    24/04/2008

    שלום,
    קודם כל אני מחזקת אותך על האומץ שבפנייה, מאוד לא קל לפנות בפעם הראשונה לעזרה ומצויין שעשית זאת. נשמע שאת מתפקדת בשאר תחומי חייך אך רוצה לפתור את בעיית האכילה ולהבין מאיפה נובעת התנהגות זו. אני ממליצה לך לפנות למרכזים המיודעים לטיפול בהפרעות אכילה, ניתן לברר דרך קופות החולים או באינטרנט. אני חושבת שעכשיו זה הזמן הנכון כי פנית לעזרה, מה שמעיד על בשלות מסויימת לטפל בבעיה ולפתור אותה. במרכזים האלה יש בדרך כלל צוות שלם שתומך- טיפול פסיכולוגי ותזונתי, שיעזרו לך במצבך. כל הכבוד על היוזמה, עשי זאת בהקדם ושיהיה המון בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו