מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקח לי המון אומץ להודות שאני סובלתק23/04/2008
מבעיה...
זו בעצם פעם ראשונה שאני פונה לעזרה..
אני בת 20
אני בחורה מאוד יפה ומושכת.
אני חיה בסביבה תומכת, יש לי משפחה חבר וחברות שמאוד מאוד אוהבים אותי ואני אותם.
אני מאוד מרוצה עד כה מהחיים שלי כה מלבד הפרעת האכילה שלי..
אני כבר כמעט שנתיים מקיאה אחרי שאני אוכלת המון ממתקים.
אני בד"כ קונה לי גלידות ושוקולדים ועוגיות, אוכלת את הכל עד שאני מרגישה נורא והולכת להקיא.
זה בד"כ קורה לי פעם בשבוע (בעבר זה גם היה קורה לי בתדירות גבוהה יותר 2-3 בשבוע)
כבר קרה שלא עשיתי את זה תקופה של חודש.
בעברי שקלתי 20 ק"ג יותר בערך.
אני מאוד פעילה גופנית וגם אוכלת מאוד מאוזן ובריא שאני לא בבולמוס.
נמאס לי, אני לא חושבת שאני שמנה, אבל אני לא מבינה ממה נובעת ההתנהגות שלי.
אני צריכה עזרה. אני לא רוצה לפגוע בעצמי.
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לק...
חיה דורון24/04/2008שלום,
קודם כל אני מחזקת אותך על האומץ שבפנייה, מאוד לא קל לפנות בפעם הראשונה לעזרה ומצויין שעשית זאת. נשמע שאת מתפקדת בשאר תחומי חייך אך רוצה לפתור את בעיית האכילה ולהבין מאיפה נובעת התנהגות זו. אני ממליצה לך לפנות למרכזים המיודעים לטיפול בהפרעות אכילה, ניתן לברר דרך קופות החולים או באינטרנט. אני חושבת שעכשיו זה הזמן הנכון כי פנית לעזרה, מה שמעיד על בשלות מסויימת לטפל בבעיה ולפתור אותה. במרכזים האלה יש בדרך כלל צוות שלם שתומך- טיפול פסיכולוגי ותזונתי, שיעזרו לך במצבך. כל הכבוד על היוזמה, עשי זאת בהקדם ושיהיה המון בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

