הפרעות אכילה ואנורקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות אכילה ואנורקסיה
    לור
    28/04/2008

    שלום,אני כבר שנתיים "טועמת ויורקת"ושנה וחצי אני באנורקסיה עד לפני חודשיים הייתי בתת משקל גובה 1.65 משקל 37 {זה הכי נמוך שהגעתי}אשפזו אותי פעמיים בכפייה כי לא היה מקום במרכז להפרעות אכילה קיבלתי רק טראומות משם כי זה היה בית חולים פסיכיאטרי.בחודשיים האלה התקבלתי למחלקה של ד"ר גור אבל עזבתי כי לא יכולתי יותר אם הכדורים שהביאו לי שם הרגשתי רדומה ואם רצון למות אני גם בדיכאון ולא יוצאת מהבית מהרגע שאני קמה אני רק פותחת וסוגרת את המקרר עושה טעימות של מלא דברים ויורקת כמובן שאני עושה את זה בסתר אני גם אוכלת בסתר כבר לפני האשפוז הפסקתי לעשות ספורט אינטנסיבי כמו שהייתי עושה שהמשפחה לא היו מודעים למחלה וגם הפסקתי להקיא ועכשיו אני שוקלת 45 וחזרתי להקיא ואני אוכלת כל היום אבל יורקת.המשפחה לא תומכים בי ואין לי כוח לחיות אני רק רוצה להיות"שלד"אני גם סובלת מאובססיות ואני חיה בפחד שיאשפזו אותי שוב אני לא מקבלת מחזור כבר שנה ונושרות לי השערות בלי סוף אין לי תיאבון ואני חושבת רק על אוכל כל היום אני לא מאמינה שיוכלו להוציא אותי מי זה אני חייבת סיוע דחוףףףף!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות אכילה ואנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    29/04/2008

    המצב שאת מתארת נשמע קשה מאוד. אני חושבת שאת לא יכולה להשאר בלי שום עזרה ותמיכה כי ברור שאת מאוד סובלת. גם אם הנסיונות הטיפוליים הקודמים לא היו מוצלחים- אל תתיאשי ופני שוב לקבל טיפול!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו