מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקפות רעבתולי01/05/2008
הייי שמי תולי ורציתי לישאול שאלה....
אני אנורקסית כבר 5 שנים מתוכם צמתי 3 חודשים ואז התחלתי לאכול סלט ואחרי זה הוספתי עוד מאכלים אחר כך הורדתי הכל ואכלתי רק מעדני דיאט
אחר כך יום בהיר אחד זללתי בלי הגזמה כ3000 קלוריות במכה אחת וככה זה נימשך הזלילה שבועים עליתי 10 קילו ונירשמתי לדיאט קלאב הורדתי בחודשים 3 וחצי קילו ועכשיו אני צמה הבעייה היא שאחרי צום של כמה ימים בודדים יש לי התקפות ואני לא מצליחה להקיא ואז יום למחורת אני קמה נפוחה ביגלל הבלוטת התריס....ואחר כך ממשיכה שוב כמה ימים של צום ואז בום עוד פעם זלילה וככה זה כל הזמן גם עכשיו אני ביום של זלילה ונימאס לי כבר ומחר שוב צום....מצד שני אני יכולה לאכול נכון אבל זה יהיה קשה לי כי תמיד שאני מתחילה לאכול משהו קטן זה ניגמר בגדול אין לי שליטה ושאני צמה אני לא מרשה לעצמי ביכלל לגעת באוכל ואני שולטת בצום עד ההתקפה
מה אני עושה גם ככה הרסתי לי את האכילה שלי ואני מוצצת חסה אני עולה מה אני עושה בבקשה תתני לי תשובה
ערב טוב שיהיה לך
תולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
זהר שגיא02/05/2008תולי שלום,
מהתאור שלך נראה כי הבעיה אינה רק כיצד ללמוד לאכול נכון, אלא קושי בשליטה וויסות שבגללו את מגיעה למצבים מאוד קיצוניים והרסיים. מדובר לדעתי בדברים שהם הרבה מעבר לאוכל עצמו. לא כתבת האם היית בטיפול אי פעם. לדעתי הפתרון הוא טיפול כוללני במרפאה להפרעת אכילה. זאת אומרת- מעקב רפואי ודיאטני שיעזור לך להתאים את התפריט לצרכים הגופניים האמיתיים שלך, ובמקביל טיפול פסיכולוגי שיעזור להתמודד עם הקשיים המובילים אותך לתחושת חוסר השליטה ולהרגשה שרק אם תשלטי במשקל שלך בצורה כל כך קיצונית תרגישי טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

