מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בולמיה לחניכה שלינועם08/05/2008
אהלן
אני נועם מפקד בצהל בן 21
הייתה לי חניכה בת 20 שלאחר הקורס ביקשה את עזרתי
היא מספרת שהיא בולמית כבר 4 שנים ונמאס לה לחיות עם זה
אבא שלה פסיכיאטר ואין סיכוי שהיא מגלה לו.
היא לא מספרת לאף אחד חוץ מלי ולאחד הידידים שלה.
היא מספרת שכשהיא נמצאת בצבא - הארוחות מסודרות ונמצאים לידה כל הזמן אנשים ולכן המצב לא נורא כשהיא בצבא. אבל כשהיא חוזרת הביתה היא מספרת על זה כמו הרגל שאוכל אותה כל פעם מחדש.. היא נכנסת להתקף רעב.. זוללת כמו מטורפת.. ולאחר כמה זמן הולכת להקיא את זה בשירותים.
היא מספרת שאמא שלה שואלת לאן כל האוכל במקרר נעלם
חשוב לציין שהיא ממש לא שמנה..
היא מספרת לי שזה פשוט קשה לה ליישם את הרצון להפסיק.
כשהיא פנתה אלי הסברתי לה שאני לא עזרה מקצועית והיא צריכה לפנות לעזרה מקצועית והיא מתנגדת. עד אז ביקשתי ממנה להבטיח לי שכל פעם שהיא מקבלת התקף אז שתתקשר אלי לפני זה. זה עבד מעולה 3 שבועות ואז היא נשברה. והחזיקה עוד תקופה.. ופעם ב היא נשברת..
היא מספרת לי שמאז שהתחלתי לעבוד איתה על זה המצב הרבה יותר טוב והיא במסלול הנכון... אבל אני מרגיש שאני לא עובד באופן מקצועי...
אצרף מכתב קטן שהיא רשמה לי
אתה יודע משהו...
חשבתי על זה המון, אני בכלל-בייחוד מאז ההכנה-חושבת על כל דבר שאני עושה ומסתכלת על ההשלכות ואיך לעשות את זה פעם הבאה
גם בתגובות לאנשים, גם בחומר לימודי, גם בסדר יום שלי..
ואני מצליחה לסדר את הכל, להפיק לקחים מהכל וליישם הרבה מהדברים.
חוץ מכשאני מגיעה להקאות שלי
אני עושה, חושבת מסתכלת ייתרונות מול חסרונות סיבות ללמה זה קורה
מה לעשות פעם הבאה
ובקטע של היישום זה משתבש
אני באמת לא יודעת למה
אני לא מצליחה להבין איפה אני פועלת לא נכון
למה אני כל הזמן מגיעה לנקודת שבירה
לא מצליחה לארגן את הדברים ככה שהתוצאה הסופית המוחשית תהיה שיפור-הפסקה של הדבר זה.
באמת שאני לא יודעת למה זה ככה
משהו מוזר פה, לא הגיוני(ואני עובדת כמעט רק על היגיון בכל דבר שאני עושה) אני די אבודה, לא מצליחה פשוט לא.
סתם, חשבתי לעצמי, איפה לעזאזל זה נתקע ומפסיק לעבור הלאה אל התודעה שלי...
אשמח לייעוץ, הכוונה וכו..
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנועם
חיה דורון08/05/2008שלום נועם.
הקשר הטוב והאמון שנותנת בך חניכתך לשעבר, יכול להוות קרקע טובה לעזור לה להגיע לטיפול מתאים. באינטואיציה הטובה והרגישה שלך אתה נותן לה תמיכה , לה היא זקוקה. אך אתה צודק באומרך שאינך איש מקצוע. 4 שנים הן תקופת זמן ארוכה מדי להתמודד עם המחלה ללא טיפול. הן בהבטים הגופניים והן הנפשיים . הבחורה מתארת מצב מוכר שמגלם בתוכו יכולת לתפקד כיאות בהרבה תחומי חיים להוציא תחום זה. כדי לבדוק "איפה לעזאזל זה נתקע.... וכו", עליה להגיע לטיפול.איני יודעת אם הבחורה נמצאת עדיין במסגרת הצבאית. כך או כך עליה לפנות לגורמים טיפוליים מקצועיים שיכוונו אותה לקבלת טיפול הולם, גופני ונפשי כאחד. השתמש בקשר איתה כמנוף, בהצלחה , חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל היא לא מסכימה
נועם בורקי09/05/2008היא מחליפה את האסרטיביות שלה להתמודד עם המחלה - לדברים אחרים - בצבא. היא לא מוכנה לוותר על הדברים האלה עכשיו כדי להתעסק עם המחלה. היא אמרה לי שהיא תהיה מוכנה רק כשהיא תשתחרר (עוד 8 חודשים) אבל זה צובר עוד זמן שהיא הופכת את זה להרגל.
היא יודעת שאני צודק שהיא צריכה ללכת לטיפול. אבל היא לא מוכנה ללכת עכשיו.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועם
חיה דורון10/05/2008שלום , איני יודעת מהם מניעיה לדחות את הטיפול עד לשחרורה מהצבא. האם היא מוטרדת שמהלך זה יפגע בתפקידה (חשש שאינו מבוסס, שכן הצבא פתוח היום יותר מתמיד ללוות בעיה זו), או שמא זה מעיד על חוסר יכולתה או רצונה להתמודד כרגע עם המחלה ולכן היא דוחה את ההחלטה. כך או כך , נסה לראות אם יש בסביבתה אנשים נוספים שיש ביכולתך לגייס כדי לשכנע אותה. הראה לה את ההתכתבות שלך כאן. המשך להיות איתנו בקשר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

