עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    מעיין
    14/05/2008

    קשה לי !
    אני בת 19 בולמית כבר 2 יצאתי מהצבא כי לא הסתדרתי שם עם הבעיה
    אני שוקלת 48 מטר 55 וכל הזמן רק רוצה להרזות ! אני מסתכלת במראה אני כל יום עולה על המשקל אני חיה את הבעיה הזאת כל דקה ושניה ביום .
    רק לפני חצי שנה סיפרתי למשפחה חבר שלי מאוד תומך בי ועוזר לי. המשפחה רוצה שאני ילך לטיפול אני תמיד אומרת כן אני אלך כן אני אתקשר לקבל עזרה אבל תמיד משהו בסוף עוצר אותי .
    אני מפחדת , נמאס לי לחיות ככה להרעיב את עצמי בכל יום . לחשוב כל הזמן רק על המשקל ומה תיהיה הארוחה הבאה שלי ... ולספור קלוריות כל היום ולפחד לעלות במשקל .
    אני כבר לא יודעת מה לעשות יש בי קול פנימי שאומר לי ליאור לכי לטיפול וקול פנימי אחר שעוצר בעדי .
    אני צריכה עזרה או אפילו לדבר עם מישהי שנמצאת במצב שלי לדבר לשתף אשמח מאוד לשמוע .
    [email protected]

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    זהר שגיא
    16/05/2008

    ליאור שלום,
    הפחד משינוי הוא גדול מאוד כאשר מדובר בהפרעת אכילה. החשש כי בטיפול עומד להלקח ממך משהו שבעזרתו את שולטת על עצמך וגופך, מהווה פעמים רבות מחסום מפני פניה לעזרה שכל כך נחוצה.
    אני חושבת שכדאי לך להתאמץ ולהגיע לאנשי המקצוע המתאימים, ולשתף אותם בחששות שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו