הרגלי אכילה לקויים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרגלי אכילה לקויים
    שני ;)
    16/05/2008

    היי,
    קוראים לי שני ואני בת 14. יש כמה סוגיות בנוגע להרגלי האכילה יומיומיים שלי שמפרעים לי.. תמיד הייתי שקוע במחשבות על האוכל - זה פשוט סובב אותי כל היום, בשנה האחרונה אני ממש לא יכולה עם זה פעם אני מרזה ומשמינה אני שוקלת בסיבות ה57 - 58 -59 כל הזמן, אני בערך גובה 1.60, אני מרגישה שהמשקל מעיק עליי למרות שאני לא ממש ממש שמנה אבל אני מלאה.
    כל הזמן אומרים לי תשתי מים, תאכלי ירקות ותעשי ספורט, אבל אף פעם לא היה לי מי שידריך אותי בנושא לחיים יותר בריאים ושמירה על המשקל..
    לקחתי את העניין לעומק וחיפשתי טיפים וכאלה וקראתי המון אבל מבחינתי כרגע אין לי דרך ליישם אותם למרות שאני מאוד רוצה.
    ודבר שני.. אני חושבת שקוראים לזה בולמוס, אבל יש לי בשבוע האחרון תופעה מוזרה שאני פשוט אוכלת כשאף אחד לא לידי ואני אומרת טוב נו זה לא יזיק וככה זה עוד משהו ועוד אחד ואז אני מגיעה למצב שממש כואבת לי הבטן ואני מרגישה נפוחה אין לי שליטה בזה.. יש דרכי טיפול בזה?..
    אני אעשה הכל כדאי להרזות, תוכלו לעזור לי/ להדריך אותי?.. אם יש תפריטים או כל משהו אחר


    בתודה מראש ;) שני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגלי אכילה לקויים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשני

    זהר שגיא
    16/05/2008

    שני שלום,
    אי אפשר להדריך אותך כפי שאת מבקשת דרך האינטרנט, זה יהיה לא מקצועי ולא אחראי.
    הכי טוב יהיה לפנות לדיאטנית (דרך קופ"ח או באופן פרטי) אשר תבנה לך תפריט מאוזן העונה לצרכים של הגוף שלך, ומתאים לנתונים הגופניים ולרמת הפעילות שלך.
    אם יש צורך, היא תפנה אותך לאנשי מקצוע נוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו